نوشته شده توسط : الکس

درباره سام اصغری

حسام اصغری یا سام اصغری متولد 3 مارس 1994 یا (12 اسفند ماه 1372) در تهران به دنیا آمد. نام پدرش «مایک» و مادرش «فاطمه» است. او سه خواهر بزرگتر از خود دارد. سام متولد ایران است و در هشت سالگی با خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. سام اصغری در دوران مدرسه در کلاس‌های تئاتر شرکت می‌کرد و فوتبال هم بازی می‌کرد.

سام دانشجوی انصرافی در رشته بورس دانشگاه کالیفرنیا است. وی مدتی را در سالن‌های بدنسازی کار می‌کرد و بمرور خودش ورزشکار حرفه ای شد و پا به دنیای مد گذاشت و مدل شد. وی محبوبیت بسیاری بخاطر تیپ و ظاهرش دارد. سام در ویدئوهای معروف خوانندگان خارجی هم حضور داشته و سپس وارد دنیای بازیگری شد.

عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز 

یکی از اتفاقات زندگی سام اصغری شرکت در موزیک ویدئو بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی در سال 2016 است که بعد از این کلیپ تصاویر بیشتری از آنها دیده شد و بعد روزنامه های خارجی رابطه دوستی عمیق آنها را تایید کردند. رابطه این دو در سال 2017 جدی شد و سال 2021 نامزد و 9 ژوئن 2022 هم ازدواج کردند.

مراسم عروسی لاکچری آنها سوژه بسیاری از رسانه‌ها شده بود. مهمانان مراسم عروسی این دو سلنا گومز، مدونا، پاریس هیلتون، دوناتلا ورساچه، الساندرو دل پیرو و چند تن دیگر از دوستان بریتنی و سام بودند.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز در آگوست 2023 پس از اختلافات شدید، سوژه رسانه‌ها شدند و اعلام شد که مراحل طلاق خود را شروع کرده‌اند. این دو مدتی جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند.

 

منبع : asemooni



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

نمونه کار پارتیشن اداری

 

نمونه کار پارتیشن اداری می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر برای خرید این محصول تصمیم بگیرید. در واقع می‌توان گفت شما پس از مشاهده عکس پارتیشن اداری با ویژگی‌های ظاهری این محصول فوق‌العاده بیشتر آشنا می‌شوید و می‌توانید برای ساخت اتاق اضافه و همچنین جداسازی فضا از آن استفاده کنید.

اگر تصمیم دارید از یک پارتیشن اداری زیبا برای پارتیشن‌بندی محل کار یا خانه خود استفاده کنید، مطالعه این مطلب از مجموعه پارتیشن اداری ساوین دکور برای شما بسیار مفید خواهد بود

 

جدیدترین پارتیشن اداری ۱۴۰۳

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای افراد بسیاری پیش آید این است که جدیدترین مدل پارتیشن اداری کدامند؟

این پارتیشن‌ها چرا محبوب هستند و چگونه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد؟

خوشبختانه باید بگوییم که در هنگام طراحی جدیدترین پارتیشن اداری ۱۴۰۳ متخصصان نهایت دقت و توجه خود را به کار می‌گیرند تا پارتیشن‌هایی محبوب و فوق‌العاده را بسازند که هم از نظر کیفیت و هم جذابیت ظاهری نسبت به پارتیشن‌های قدیمی برتری داشته باشد.

مجموعه ساوین دکور مفتخر است که می‌تواند جدیدترین پارتیشن‌های بازار را به سرعت برای شما بسازد و در این قبال هزینه مناسبی دریافت کند.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره در سالیان اخیر توانسته است خریداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. در واقع می‌توان گفت با افزایش هزینه‌های ساخت و ساز افراد بسیاری برای ساخت اتاق اضافه و تقسیم‌بندی فضا سراغ پارتیشن‌ها رفته‌اند. یکی از این پارتیشن‌های محبوبی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارتیشن‌ اداری ام دی اف است.

ام‌دی‌اف و کاربرد آن در پارتیشن‌های اداری دوجداره
ام‌دی‌اف مخفف "Medium Density Fiberboard" به معنای تخته‌ای با تراکم متوسط یا تخته فیبری می‌باشد. این متریال، یک جنس مصنوعی است که از فیبرهای چوبی به شکل تخته‌های چگال ساخته می‌شود. مواد ام‌دی‌اف به وسیله فشار و حرارت به یکدیگر چسبانده می‌شوند و نتیجه حاصل تخته‌ای با خواص مکانیکی و سطحی معین می‌باشد.

کاربرد اصلی ام‌دی‌اف در پارتیشن‌ها به عنوان جنس اصلی ساخت پارتیشن‌های داخلی می‌باشد. این استفاده به علت ویژگی‌هایی که ام‌دی‌اف دارد صورت می‌گیرد:

ساختار یکنواخت
ام‌دی‌اف تخته‌هایی با ساختار یکنواخت دارند که باعث می‌شود پارتیشن‌ها دارای سطح صاف و تنوع کم باشند، که می‌تواند جلوه زیبایی فضا را افزایش دهد.
دارای قابلیت تزیین متنوع
مقرون به صرفه
با توجه به این ویژگی‌ها، ام‌دی‌اف به عنوان جنس اصلی در پارتیشن‌ها افزایش زیبایی و کارایی فضاهای داخلی را تضمین می‌کند و از این رو به عنوان یک گزینه محبوب برای ساخت پارتیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره
قیمت پارتیشن اداری ام‌دی‌اف دوجداره ممکن است تحت تأثیر متغیرهای مختلفی قرار گیرد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت این پارتیشن‌ها عبارت‌اند از:

ابعاد و اندازه: ابعاد پارتیشن اداری، ارتفاع، عرض و طول آن تأثیر مستقیمی بر قیمت دارد. پارتیشن‌های بزرگ‌تر معمولاً هزینه بیشتری دارند.
جنس و کیفیت مواد: نوع مواد مورد استفاده برای ساخت پارتیشن نیز مهم است. پارتیشن‌های ام‌دی‌اف از کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارد.
طراحی و جزئیات: پارتیشن‌ها با طراحی‌ها و جزئیات مختلفی تولید می‌شوند. طراحی‌های خاص و جزئیات زیبا ممکن است قیمت را افزایش دهند.
نحوه نصب: هزینه نصب پارتیشن نیز در مجموع قیمت نهایی تأثیر دارد. ممکن است نصب این ابزارها نیاز به تخصص و تجهیزات خاصی داشته باشد.
با توجه به این عوامل، لازم است تا برای انتخاب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره مناسب، نیازهای خود را به دقت ارزیابی کنید و با نهایتا سفارش خود را از مراکز معتبر ثبت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

ورود مستقیم به سایت مای مدیو آموزش پرورش دانش آموزان و معلمان ، آموزش و راهنما نحوه ورود به سامانه مای مدیو دانش آموزی به آدرس my.medu.ir در سال 1402 در این صفحه معرفی شده است را استفاده کنید. سامانه جدید آموزش و پرورش می باشد که با همکاری پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، به دانش آموزان و فرهنگیان کل کشور خدمت می کند. در واقع این سایت، یک سامانه و پرتال مرکزی است که ورودی تمامی سایت های خدمات الکترونیک آموزش و پرورش می باشد. به این ترتیب آموزش و پرورش، امکان دسترسی ساده به تمام سایت های خدماتی برای دانش آموزان و فرهنگیان را از طریق یک سایت به نام مای مدیو فراهم کرده است. در این مطلب که راهنمای سایت مای مدیو مدارس است، به معرفی امکانات و خدمات سامانه مای مدیو و خدمات مای مدیو پرداخته ایم:

به این معنی که وقتی دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان وارد سایت مای مدیو دات آی آر شوند، می توانند روی سایت های خدماتی مورد نظر خود، مانند سایت کارنامه دانش آموزی، ثبت نام سنجش پیش دبستانی، سایت فیش حقوقی فرهنگیان، سایت دریافت کارت شناسایی فرهنگیان، کلیک کرده و از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 9 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

جاذبه های گردشگری انگلستان

تاریخ طولانی و فرهنگ تاثیرگذار انگلستان، این کشور را به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان، دارای 17 مکان میراث جهانی، بهترین سواحل، جشنواره‌های موسیقی در سطح جهانی و بازی‌ها تبدیل کرده است. دو مورد از مهم‌ترین جاذبه‌هایی که می‌توانید در برنامه مسافرتی تور انگلستان خود قرار دهید عبارتند از: 
• بازدید از چرخ و فلک لندن با تور انگلستان
چشم لندن یا چرخ هزاره واقع در ساحل رودخانه تیمز در لندن، یکی از مرتفع‌ترین و البته بهترین راه برای کاوش در شهر برای گردشگران است. به عنوان بلندترین چرخ و فلک اروپا، با ارتفاع حدود 136 متر، این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا زاویه دید وسیعی تا 40 کیلومتری اطراف را تجربه کنند.
سال‌ها طول کشید تا ساخت چشم لندن که در سال 1999 توسط تونی بلر نخست وزیر سابق افتتاح شده بود، پایان پیدا کند. این مجموعه زیبا دارای 32 کپسول مسافری تهویه مطبوع، ظرفیت نشستن 800 نفر در یک دور را دارد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در داخل کپسول بایستند و یا راه بروند. چشم لندن همچنین پذیرای مهمانان معلول است و مراقبت‌های ویژه‌ای به صورت را رایگان ارائه می‌دهد.
• کاخ بلنهایم
اگر در تور انگلستان خود چرخ و فلک لندن را از دست دادید، Blenheim Palace را به هیچ عنوان از دست ندهید. این مکان یکی از میراث جهانی انگلستان، واقع در آکسفورد شایر است و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خانه‌های روستایی در انگلستان (ساخته شده بین سال‌های 1705 تا 1722) شناخته می‌شود. برای ساخت کاخ بلنهایم که بیشتر به عنوان محل تولد وینستون چرچیل محبوبیت دارد، معماری سبک باروک کمیاب انگلیسی مورد توجه بوده است. جاده‌ای با پیچ و خم، زمین بازی ماجراجویی، خانه پروانه‌ها، باغ و پارک از جاذبه‌های اصلی گردشگری در کاخ بلنهایم هستند. همچنین جشنواره‌ها و کنسرت‌های مختلفی نیز توسط مقامات برای گردشگران این مکان برگزار می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

حرف آخربا تکنولوژی نوین آموزشی موجب بوجود آمدن تحولی شگرف در یادگیری دانش آموزان گردیده است. با توجه به درگیر نمودن هر دو نیمکره مغز از تمام ظرفیتهای مغز برای فراگیری استفاده می گردد. این تکنولوژی نوین آموزشی در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و جزو یکی از متدهای موفق در زمینه تدریس محسوب می شود. موسسه حرف آخر با توجه به این مهم که تعداد زیادی از داوطلبان با وجود اینکه تمامی مطالب دروس و منابع را مطالعه نموده اند ولیکن هنگام برگزاری کنکور قادر به استفاده از تمامی دانش و اندوخته های خود نشده و فقط بخشی از آنها را بکار می گیرند. همچنین با بررسی درصد دروس در کارنامه داوطلبان مشخص شد که حدود ۸۰ درصد آنها دروس اختصاصی را زیر ۱۰ درصد تست زده اند. بنابراین استفاده از روشهای نوین تدریس و یادگیری مورد توجه قرار گرفت. تکنولوژی تصویرسازی و انیمیشن مورد استفاده در موسسه حرف آخر یکی از کارآمدترین روشهای تدریس در سطح بین المللی محسوب می شود. موسسه با توجه به این روش تدریس و بهره گیری از اساتید مطرح کنکور در کلیه دروس اقدام به تهیه پکیج های آموزشی منحصربفرد و با کارایی فوق العاده برای دانش آموزان نموده است. روش تدریس موسسه حرف آخر و استفاده از شیوه های نوین آموزشی دارای مزیت های بیشماری نسبت به سایر روشهای تدریس سنتی است.



  1.  آموزش کنکور با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن در پکیج های حرف آخر
  2. استفاده از تدریس بهترین اساتید کنکور کشور
  3. جمع بندی های منحصربه فرد با تکنیک های بی نظیر اساتید مطرح حرف آخر
  4. شبیه سازی کنکور سراسری با استفاده از پکیج 20 آزمون حرف آخر
  5. تدریس منطبق با منابع کنکور  سراسری همان سال
  6. استفاده از الگوهای بی نظیر به جای تکنیک های فراوان و فرّار در مغز
  7. تایید شده توسط رتبه های برتر حرف آخر در کنکور سراسری

استاد عبدالرضا منتظری کیست ؟

استاد عبدالرضا منتظری، بنیان گذار موسسه حرف آخر و یکی از درجه یک ترین اساتید ریاضی کنکور می باشند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دانش‌آموزان و داوطلبان، انتخاب منابع مناسب و موسسه برای کنکور است. کتاب‌های آموزشی و موسسات به قدری زیاد و متنوع هستند که انتخاب مناسب را دانش‌آموزان سخت‌تر می‌کنند. یکی از موسسه‌هایی که پکیج‌های آموزشی با سبکی کاملا متفاوت ارائه می‌دهد، موسسه حرف آخر است. استاد عبدالرضا منتظری در سال ۱۳۹۰ این موسسه را با هدف ارائه بهترین پکیج‌های آموزشی تاسیس کرد.

استاد منتظری یکی از متفاوت‌ترین موسسه‌های آموزش کنکور در کشور را تاسیس کرده است. این موسسه الگو و سبک خاصی در آموزش دارد. استاد منتظری منابع کنکور سراسری را در قالب تصویرسازی و انیمیشن تدریس می‌کند. ما در این مطلب بیوگرافی کامل استاد را برای شما توضیح می‌دهیم و پکیج‌های درسی ایشان را برای شما معرفی می‌کنیم

 

منبع : https://www.saat24.news/news/498485/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

معرفی قطعات روی برد موبایل 

مقاومت 

معمولی در مقاومت معمولی :احتمال خرابی ۵% .رنگ آنها :آبی /مشکی/سبز(به شکل مکعب) عدد یا مقداری روی آن نوشته نشده است فیوزی در مقاومت فیوزی(سیمی) : احتمال خرابی۹۵%. مهمترین :فیوز مدار شارژ(۰۰۰-k) عدد یا مقدار روی آن نوشته شده است /به شکل مکعب مستطیل ) طریقه تست مقاومت طریقه تست :باید رنج مولتی متر را روی حالت بوق بگذارید و به دو سرمقاومت می زنیم باید بوق بزند تا سالم باشد .اگر بوق نزند مقاومت خراب است . اگر در شناخت مقاومت مشکل دارید روی لینک مقاومت کلیک کنید و از صفر تا صد را یاد بگیرید


خازن گوشی چیست

Capacitor ۱- خازن سرامیکی : خازنی است (به رنگ طوسی یا قهوه ای ) بدون هر گونه عدد یا مقدارروی آنها است ۲- خازن الکترولیتی : قهوه ای مشکی  دو مقدار کد و ولتاژ روی آن نوشته شده است نحوه تست خازن گوشی خازن بر عکس مقاومت اگر مولتی متر را روی رنج بوق قرار دهید .اگر دو سر آن را بر دو سر خازن قرار دهید اگر سالم باشد نباید بوق بزند و اگر خراب باشد بوق می زند اگر در شناسایی و تست خازن مشکل دارید روی لینک زیر کلیک کنید خازن گوشی و نحوه تست آن


 سلف Inducator :

سلف خیلی کم اتفاق می افتد که خراب می شود و در واقع بیشتر ، پایه های آنها بر روی برد قطع می شود نحوه تست سلف بر روی گوشی تست سلف مثل مقاومت است باید بوق بزند که نشانگر سالم بودن سلف باشد


 دیود چیست و نحوه تست آن بر روی برد گوشی 

دیود فقط یک کد روی آن نوشته شده است و یکسو ساز است یعنی فقط جریان را از یک طرف عبور می دهد


 ترانزیستور در گوشی موبایل 

( ۲ یا ۳ پایه دارد یا ۴ پایه ) برای انتقال noise و پارازیت به بدنه استفاده می شود فقط در مدار آنتن (رگلاتور). قطعات بعدی ۵یا ۶ پایه هستن اگر در ترانزیستور مشکلی دارید لینک زیر را کلیک کنید ترانزیستور


کریستال 

کریستال مدار ساعت (فرکانس کاری۳۲٫۷۶۸KHZ کریستال بوت کردن cpu راه انداز سیستم۲۶MHZ-13MHZدر اثر خرابی گوشی اصلا روشن نمی شود


آیسی cpu: (پردازشگر) 

این Ic مغز برد محسوب می شود و کلیه فعالیت های مادربرد را به عهده دارد و اطلاعات به صورت دیجیتال  وارد Cpu شده  و پس از پردازش و تحلیل به قطعه مورد نظر ارسال میشود Cpuخیلی کم آسیب می بیند مگر آنکه ضربه شدیدی به دستگاه وارد شود یا دچار آب خوردگی شود  .در اثر خرابی Cpu دستگاه به هیچ عنوان روشن نخواهد شد .  ،معمولا بزرگترین Ic موجود بر روی برد Cpu است.برای آشنایی کامل با قطعات موبایل اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

image-20210112104947-1.jpeg

شبکه‌های اجتماعی علاوه بر ایجاد یک فضای مناسب برای دوستان و خانواده برای به اشتراک‌گذاری تصاویر همدیگر کاربردهای بسیار زیاد دیگری دارد که کسب درآمد یکی دیگر از ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی نیز می‌باشد و بسیاری از افراد و شرکت‌ها از آن برای پیشرفت کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند.

افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی و با خرید فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور توانسته‌اند از این راه کسب و درآمد کنند و منبع درآمد خوبی را برای خودشان مهیا کنند. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت افزایش دنبال کننده‌ها در شبکه‌های مجازی بپردازیم و راه‌های افزایش دنبال کنندگان را به شما آموزش بدم پس با ما همراه باشید.

اهمیت تعداد دنبال کننده حتی برای کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده

شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ جهان از جمله: آمازون و نایک و… به این باور رسیده‌اند که هر چه میزان تبلیغات آنها بیشتر باشید درصد دیده شدن و شناخته شدنشان افزایش پیدا می‌کند. دیده شدن به آنها کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بازار جهانی حفظ کنند و همیشه به کسب‌وکار خود رونق ببخشند تا در رقابت با دیگر شرکت‌ها همیشه پیشتاز باشند.

قبل از به وجود آمدن شبکه‌های مجازی و اجتماعی شرکت‌ها تبلیغات خود را از طریق بیلبوردها و بنرها انجام می‌دادند اما امروزه تقریباً این روش‌ها منسوخ‌شده است و راه‌های جدیدی برای ارائه محصولات و کالا راه‌اندازی شده است.

جی فالوور : خرید فالوور واقعی و تبلیغ از طریق شبکه‌های اجتماعی یکی از این راه‌ها می‌باشد که به کمک آن می‌توانید به‌راحتی محصولات خود را تبلیغ کنید. تنها کاری که باید برای نمایش بهتر محصولات خود انجام دهید خرید فالوور ایرانی فعال است تا با بالا بردن تعداد دنبال کنندگان که بسیار نیز به صرفه است به افزایش فروش میز دست پیدا کنید.

افراد زیادی بر این باور هستند که تبلیغات برای شرکت‌های بزرگ تأثیر زیادی ندارد زیرا دست‌کم هر فردی از این کمپانی های بزرگ یک بار خرید کرده و با آنها آشنا است اما من به شما می‌گویم که این باور کاملاً اشتباه است.

شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ نیز قصد دارند خدمات و محصولات جدید خود را به مردم سراسر جهان معرفی کنند تا بتوانند فروش خود را ارتقا ببخشند و رقبا را پشت سر بگذارند. این شبکه‌های مجازی هستند که میزان محبوبیت یک برند را مشخص می کنند و به همین دلیل تمامی شرکت ها و برند ها به خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش روی می آورند و به آن احتیاج دارند.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

قبل از استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس چه کنیم

بعد از اینکه شما قصد خرید دستگاه لیزر دایود الکس را کردین و این دستگاه رو تهیه کردین و یا اینکه به مختصص مراجعه کردین موارد زیر را قبل از لیزر پوست انجام دهید تا عوارض ناشی از این عمل کمتر باشد:

  • پوست خود را به هیچ عنوان برنزه نکنید.
  • استفاده از محصولات آرایشی بخصوص ضدآفتاب ممنوع است.
  • قبل از لیزر پوست خود را در برابر اشعه یو وی قرار ندهید.
  • محل مورد نظر برای لیزر را تمیز نگه دارید. حدالامکان چند روز قبل از انجام لیزر اصلاح معمولی کنید.
  • استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی و سایر روش‌های حذف موهای زائد ممنوع است.
  • استفاده از آنتی بیوتیک‌ها را تا بعد از انجام لیزر به تأخیر بیندازید. چرا که این‌گونه قرص‌ها حساسیت به نور را افزایش می‌دهند.
  • تا چند روز مانده به انجام لیزر فعالیت شدید بدنی نداشته باشید.

بعد از استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس چه کنیم

اقدامات نیز بعد از انجام لیزر ضروری است:

  • در صورت نیاز به جهت کاهش تورم یا قرمزی پوست می‌توانید از کرم‌های موضعی استفاده کنید.
  • به دفعات آب بنوشید
  • استفاده از لوسیون یا ژل بعد از انجام لیزر بلامانع است. (می‌توانید برای اطمینان با دکتر خود نیز مشورت کنید)
  • استفاده از کمپرس یخ به جهت کاهش درد یا قرمزی محل اصلاح شده توصیه می‌شود.
  • تا یک هفته از هیچ آنتی بیوتیکی استفاده نکنید.
  • به محل لیزر شده دست نکشید.
  • استفاده از کرم‌های پاک کننده جوش مجاز است.


:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش :

هنگامی که شما از فالور بگیر اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام خود خرید می کنید . بسته به پلنی که شما خریداری کردید مشخص می شود که آیا پکیج خریداری شده شما با ریزش است یا بدون ریزش است . بعضی از پکیج های فالوورگیر اینستاگرام ، خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش ارائه می دهند .

البته این نکته وجود دارد که فالوورهایی که شما خریداری می کنید فالوورهای واقعی هستند . و ممکن است پس از مشاهده محتوای پیج شما قسط آنفالوی شما رو داشته باشند و فالوورگیر نمی تواند جلوی این افراد را برای آنفالو شما بگیرد . در واقع می توان گفت ریزش در خرید فالوور اینستاگرام واقعی بستگی به فعالیت خود شما دارد .

اما فالوورگیر اینستاگرام برای جلوگیری از ریزش فالوور اینستاگرام و ارائه بسته خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش پس از سفارش شما برای خرید فالوور اینستاگرام 10 رصد فالوور رایگان نیز به صورت هدیه برای شما اضافه می کند تا از ریزش احتمالی فالوور شما جلوگیری شود .

در این صورت اگر از فالوورهایی که شما برای افزایش فالوور اینستاگرام خود خریداری کرده اید شما را آنفالو کنند . 10 درصدی که فالوورگیر به شما هدیه می دهد . جایگزین آنفالو های انجام شده می شود . تا در نهایت شما تعدا افرادی را که سفارش دادید در پیج خود داشته باشید .

برای اینکه بتوانید از افزایش فالوور اینستاگرام بدون ریزش برخوردار شوید به جز خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در اینستاگرام بالا ببرید ، محتوای با کیفیت برای فالوور اینستاگرام خود ارائه دهید . و از پست هایی استفاده کنید که از گرافیک خوبی برخوردار باشند . فعالیت مرتب و بالا در اینستاگرام را می توان حتی از سایت خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش نیز برای جلوگیری از ریزش افزایش فالوور اینستاگرام برتر دانست.

خرید لایک اینستاگرام :

سایت های خرید فالوور اینستاگرام یا همان فالوورگیر اینستاگرام در خدماتی که برای کاربران خود ارائه می دهند خرید لایک اینستاگرام را نیز گنجانده اند . هنگامی که شما از فالوورگیر اینستاگرام لایک اینستاگرام خریداری می کنید . باعث بالا رفتن بازدید از پست های خود می شوید .

خرید لایک اینستاگرام برای شما می تواند باعث بالا رفتن صفحه اینستاگرام شما در صفحه اکسپلور شود . همچنین اگر شما برای خرید لایک اینستاگرام در فالوورگیر اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام خودکار را انتخاب کنید . دیگر نیاز به خرید لایک اینستاگرام به صورت تکی برای پست های شما نیست . و فالوورگیر اینستاگرام به صورت خودکار برای پست های ارسالی شما لایک قرار می دهد .



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

چرا باید نمای خود را پیچ و رولپلاک کنیم؟

مطمئنا خودتان یا اطرافیانتان با صحنه هایی مواجه شدید که سنگ نمای ساختمان بشکند و به پایین سقوط کند یا اینکه در فاصله نزدیکی با شما بر زمین بیوفتد یا حتی شخصی به خاطر این مسئله دچار آسیب دیدگی شود.

کاربرد پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ رولپلاک سنگ نما برای جلوگیری از شل شدن، شکستن و افتادن سنگ هایی که برای نمای ساختمان استفاده کردید، کاربرد دارد و جلوی بسیاری از زیان ها و حوادث را می گیرد.

برخی از نمای ساختمان هایی که ریزش می کنند به دلیل عوامل مختلفی مانند انقباض و انبساط سنگ ها، فشار آوردن مصالحی که در پشت سنگ های وجود دارند و استفاده نامناسب و غیر اصولی که از سنگ نمای ساختمان می شود، رخ می دهد. اگر از ابتدا و قبل از رخ دادن اتفاق، پیچ رولپلاک نما را جدی بگیرید، هیچکدام از این عوامل به هیچ وجه نمی تواند حادثه بیافریند و دیگر نمای ساختمان شما دچار ریزش نخواهد شد.

حتی اگر بعد از وقوع حادثه نیز فهمیدید که باید سنگ نمای ساختمان را پیچ رولپلاک کنید، این کار را انجام دهید زیرا جلوی بروز اتفاق و حادثه بعدی را گرفتید؛ به عبارتی دیگر شما تا هر زمانی که از پیچ رول پلاک برای نمای ساختمان خود استفاده نکنید، اوضاع همین است و هر لحظه ممکن است با ریزش سنگ نما به دلایل مختلفی که گفته شد، مواجه شوید و خسارت هایی بسیار بیشتر از هزینه پیچ رولپلاک بپردازید.

پیچ رولپلاک نما چیست؟

پیچ رولپلاک نما همان کاری است که به منظور جلوگیری از ریزش یا شل شدن سنگ نما انجام می شود و می تواند از بروز خطر های بسیار زیاد و جدی جلوگیری کند. این کار با استفاده از سیستم دسترسی طناب ( راپل کاری ) انجام می گیرد و به داربست نیازی ندارد. شما با این کار می توانید امنیت نمای ساختمان خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

پیچ رولپلاک نما چگونه انجام می شود؟

بگذارید اول به شما بگوییم رولپلاک چیست؛ رولپلاک نوعی بست پلاستیکی است که روی سنگ نما نصب می شود و با کیفیت ترین پیچ که معمولا پیچ گالوانیزه است را درون این بست ها که رولپلاک نام دارند به عبارتی اسکوپ شوند. پیچ گالوانیزه نسبت به بقیه پیچ های موجود مقاومت بسیار بالاتری دارد و در مقابل سرما و گرما، بسیار مقاوم است و واکنشی از خود نشان نمی دهد. جالب است به شما بگوییم که این پیچ و رولپلاک ها به هیچ عنوان از فاصله های دور یا حتی متوسط قابل مشاهده نیستند و شما اگر در فاصله 10 متری نمای ساختمان قرار بگیرید هم نمی توانید آن ها را مشاهده کنید.

قیمت و هزینه ای که باید برای پیچ رولپلاک نما بپردازیم چقدر می باشد؟

این کار قیمت مشخصی ندارد و بستگی به فرد یا افراد راپل کار ( دسترسی طناب ) دارد که با توجه به بر انداز نمای ساختمان، حجم و سنگینی کار قیمت های متفاوتی می دهند. اما به طور میانگین شما می توانید با پرداخت هزینه ای متری 5 تا 15 هزار تومن، نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنید تا از خطرات جدی جلوگیری کنید.

اما باز هم میگوییم که هزینه ها و نرخ دستمزد ها متفاوت و صنف مشخصی هم برای تعیین و مشخص کردن قیمت و نرخ کار راپل کاری ندارند و با توجه به حجم کار و جنس نمای ساختمان مبلغ ها بالا و پایین می روند. اما هر چه که باشد، هزینه آن بسیار کمتر از کاری که ارائه می شود می باشد و ارزش کار افراد راپل کار بسیار بیشتر از این نرخ ها است.

مدل های فوق العاده زیبا کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب

انواع مختلف پیچ روپلاک نما

پیچ رولپلاک انواع مختلفی دارند که به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

اگر شما می خواهید هنگام زدن مصالحی مانند سیمان و … به نمای ساختمان خود، بلافاصه کار پیچ و رولپلاک نما را انجام دهید، بدون شک باید از رولپلاک تو کار استفاده کنید، به دلیل اینکه قابلیت نفوذ درون مصالح و ملات ها را دارند. در ایران به دلیل اینکه صاحبان املاک هنگام ساخت نما و همان زمانی که شروع به نما سازی می کنند، به رولپلاک نما هم می پردازند و به همین دلیل بیشترین استفاده در بین انواع رولپلاک ها را، همین رولپلاک تو کار دارد که بسیار هم مناسب است.

اما اگر نمی خواهید هنگام ساختن نما پیچ و رولپلاک را انجام دهید و عجله ای برای این کار ندارید، می توانید از رولپلاک رو کار هم استفاده کنید؛ به دلیل اینکه روی سنگ نما نصب می شود و قابلیت نصب رو قطعه هایی که بر روی سطوح وجود دارند را دارا است.

رولپلاک پروانه ای برای مقاوم سازی نما استفاده می شود اما تاثیر آن برای تثبیت سنگ نما بسیار کم می باشد و در بعضی از موارد به صفر نیز می رسد. این رولپلاک ها به دلیل وجود ملات در زیر سنگ قابلیت باز شدن روی سنگ نما را ندارند و نمی تواند باعث تثبیت آن شود.

اما آخرین نوع رولپلاک که برای شما می خواهیم بگوییم، رولپلاک فیشر نام دارد که بسیار هم برای نصب قطعه روی سطوح کاربرد دارد. اما به دلیل اینکه این نوع رولپلاک نیاز به یک سوراخ کاری نسبت گسترده دارد، برای نصب بر روی هر مکانی مناسب نیست و نمی توان در همه جا از آن استفاده کرد.

شستشوی نما یا همان نماشویی ساختمان

اما کاری که بعد از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باید انجام بدهید تا نمای ساختمان شما بسیار تمیز و زیبا به نظر برسد، شستشوی نمای ساختمان یا همان نماشویی ساختمان می باشد.

نماشویی هم باعث مستحکم تر شدن نمای ساختمان می شود و هم باعث زیبایی و تمیز شدن نما خواهد شد. لازم به ذکر است که نماشویی ساختمان ( شستشوی نما ) اگر توسط سیستم دسترسی طناب یا به عبارتی دیگر راپل کار انجام شود، هزینه بسیار مناسب و به صرفه ای خواهد داشت. اما اگر بخواهید برای انجام این کار داربست بزنید یا بالابر استفاده کنید هزینه شما چند برابر خواهد شد و به هیچ عنوان به صرفه نیست.

روش انجام کار نماشویی ساختمان چگونه است؟

روش انجام کار شستشوی نما با توجه به جنس نما متفاوت است و حتی در بین راپل کار ها هم روش انجام کار تفاوت های بسیار زیادی دارد و هر شخص به گونه ای که راحت تر است انجام می دهد.

به طور کلی نمی توان روشی واحد برای نماشویی ساختمان در نظر گرفت و تفاوت هایی برای انجام این کار وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر

 

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر سال ۱۳۸۷ با تلاش جمعی از دانش آموختگان دانشگاه‌های تهران و بین‌المللی قزوین تاسیس گردید. مجموعه اوژن با عنایت خداوند متعال و با تلاش پرسنل پرتوان خود توانست در تولید محصولات پلی اتیلن در کشور به قطب قابل ملاحظه ای تبدیل شود.

 

تیم مهندسی اوژن اطلس سپهر با مطالعات تخصصی در حوزه تصفیه آب و فاضلاب و با علم و تجربه خود توانسته یکی از پیشگامان در ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب باشد.

 

اوژن اطلس با تکیه بر توان تولید خود در صنعت پلی اتیلن به تکنولوژی ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب کمک شایانی داشته و با توسعه این مهم مشکل خوردگی در پکیج های فلزی مخصوصاً در مناطق مرطوب کشور را تا ۹۰ درصد کاهش داد.

 

 

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی اوژن اطلس سپهر

 

-پکیج تصفیه فاضلاب فلزی:پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، به دلیل متریال مصرفی در پکیج با این نام شناخته می شوند و بر أساس بیشترین کاربرد و مصرفی که دارند، با نام پکیج فلزی تصفیهفاضلاببهداشتی نیز شناخته می شوند. این دستگاه یک تصفیه خانه زیر زمینی است که توان و استحکام بالایی دارد. جنس این پکیج از استیل کربن و یا فولاد ضد زنگ است. مقاویت این آلیاژ های آهن در مقابل صرفه و خوردگی به حدی بالاست که برای ساخت یک پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، مناسب هستند.

 

پکیج تصفیه فاضلاب کارواش: اولین کاری که در کارواش ها بر روی ماشین ها صورت می گیرد شستشو با آب است که گل و لای روی ماشین ها با این عمل به آب خروجی اضافه می شود که در بحث تولید فاضلاب با عنوان TSS یا مواد معلق یاد می شود این مواد قابلیت ته نشینی دارند. مرحله بعدی در شست و شوی ماشین ها در کارواش اضافه نمودن کف یا اصطلاحا دترجنت می باشد که دارای سورفاکتانت ها می باشند این ماده ماهیت آلی داشته و باعث تغییر کیفیت شیمیایی در آب می شود. از دیگر موادی که موجود در پساب یا فاضلاب کارواش ها می باشد روغن وگریسی است که همراه با شستشو به آب اضافه می شود و موجب آلودگی جدی منابع آب زیرزمینی می شود و همین طور فلزات سنگینی مانند سرب که می باید در تصفیه پساب یا فاضلاب تولیدی در کارواش ها بدان توجه کرد.

در کارواش ها پساب حاصل از شستشوی ماشین ها مستقیما به چاه یا کانال های آب تخلیه می شوند که این امر سبب آلودگی جدی و سمی شدن سفره ها و منابع آب زیرزمینی می شوند که امر تصفیه فاضلاب کارواش ها را با پکیج تصفیه فاضلاب کارواش ضرورت می بخشد.

 

پکیج تصفیه فاضلاب خاکستری: فاضلاب خاکستری در حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد کل فاضلاب تولیدی خانگی را شامل می شود به همین منظور تصفیه و استفاده مجدد آن در مصارفی همچون آّبیاری درختان و فضای سبز می تواند کمک شایانی به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های خانوار کند. تصفیه آب خاکستری نه تنها مصرف آب را کاهش می دهد بلکه سبب کاهش حجم دبی فاضلاب تولیدی شده و مصرف انرژی و مواد شیمیایی را کاهش داده و در کل سبب کاهش هزینه می شود.

 

پکیجتصفیهفاضلابرستوران:عموما فاضلاب رستوران ها از محل پخت غذا تا شست و شوی ظروف و و محوطه و زمین و لباس ها و … تا فاضلاب بهداشتی سرویس ها وارد محل جمع آوری آن ها می شوند، لذا این پساب می تواند حاوی مقادیر متغیری از چربی و روغن (FOG)، دترجنت ها، مواد جامد معلق، آشغالهای حاصل از شست و شو در سایز های مختلف و BOD و COD ناشی از آلودگی های بیولوژیکی باشند.

 

پکیجتصفیهفاضلاببیمارستانی: بیمارستان ها مصرف کنندگان قابل توجهی از آب در روز هستند و تولید چند برابر فاضلاب از بیمارستان ها به دلیل توسعه در حوزه پزشکی در حال افزایش است. فاضلاب بیمارستان ها حاوی آلاینده های عفونی و خطرناک است که باید قبل از تخلیه آن در محیط زیست، تصفیه گردد. تصفیهپساببیمارستانی (Hospital Wastewater) یکی از مهم­ترین و حیاتی­ ترین بخش­های سیستم­­های کشورها به منظور حفظ منابع آبی و جلوگیری از خطرات محیطی و زیستی است چرا که یکی از خطرناک­ترین فاضلاب­ و پساب­های تولید شده از محیط بیمارستانی خارج می­گردد.

 

 

پکیجتصفیهفاضلابپتروشیمی: پتروشیمی صنعتی است که در آن به کمک مواد خام اولیه از نفت و گاز، فراورده­ های شیمیایی گوناگونی را تولید می­کند. بواسطه­ چنین فعالیتی مواد شیمیایی و سمّی بسیار خطرناکی را تولید می­کند که در صورت استفاده از روش­های قدیمی تصفیه پساب پتروشیمی آسیب­های جبران ناپذیری به حیات جانوران و زندگی انسان­ها وارد خواهد کرد.

 

 

پکیجتصفیهفاضلابکشتارگاه:  کشتارگاه ها به دلیل فرایند کشتار و تمیز کردن تأسیسات، مقادیر زیادی فاضلابکشتارگاه (SWW) را تولید می کنند. SWW ها به دلیل دارا بودن مقدار زیادی مواد معدنی و مواد آلی، نیاز به فرآیند تصفیه فاضلاب دارند. بین فاضلاب کشتارگاه و فاضلاب کارخانه های فرآوری گوشت از نظر نوع آلاینده ها و غلظت آن ها، تفاوت بسیاری وجود دارد. فاضلاب کشتارگاه ها، شامل پسماند انواع گوشت ها از جمله، گوشت گاو، گوشت اسب، گوشت گوسفند، مرغ و … است. منبع اصلی آلاینده ها فرآیند ذبح کردن: خون، مدفوع و ادرار، آب شستشو (لاشه، کف، ظروف و …)، باقی مانده مواد غذایی مخلوط شده در معده حیوانات و زباله های دیگر است. بنابراین آلاینده BOD ها، COD ها نیترات ها و فسفات ها هستند.

 

پکیجتصفیهفاضلابدباغیوچرمسازی: روند دباغی و چرم سازی، شامل ترکیبات شیمیایی معدنی و آلی است که می توانند تاثیر مخربی بر محیط زیست داشته باشند. در مرحله برنزه کردن از موادی مانند کروم، تانن های گیاهی و آلدهیدها استفاده می شود اما مراحل دیگری نیز وجود دارد که عامل آلودگی پساب است. مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید چرم باعث افزایش سطح BOD، COD و کل مواد جامد محلول در آب می شوند. این فرایند ها همچنین از مقادیر زیادی آب استفاده می کنند و در نتیجه این امر مقادیر زیادی آلاینده ایجاد می کنند.

 

 

پکیجتصفیهفاضلابمرغداری: مرغداری ها و دامداری ها، ضایعاتی از قبیل لاشه، مدفوعات، آب ناشی از شست و شو، بو ( ناشی از مدفوعات و یا کوره های سوخت لاشه) و … تولید می کنند. در حال حاضر ایران عضو کشور هایی است که سیستم تصفیه پساب مرغداری های آن به صورت صحیح و کاربردی نیست. برای مثال در یک تحقیق و بررسی ۹ درصد سیستم تصفیه پساب مرغداری در بابل، دچار مشکلات عدیده ای بود. از پساب مرغداری ها می توان انواع مختلف منابع را به دست آورد، برای مثال از پساب ها می توان سوخت های زیستی، چربی حیوانات، کودهای شیمیایی و حیوانی، انرژی، گرما و آب تمیز به جهت به کار گرفتن در مصارف دیگر به جهت داشتن صنعتی پایدار( می توان به صورت عمومی صنعت سبز نیز بیان کرد) به دست آورد و در راستای پرورش دام و طیور استفاده کرد.

 

 

 

 

سیستم پشتیبانی و اجرای پروژه ها به چه ترتیبی است؟

 

کارشناسان اوژن با بررسی نوع فاضلاب ها و مهندسی انواع آلاینده هایی که در پساب های موجود در پروژه های تصفیه فاضلاب صنعتی یا تصفیع فاضلاب های بهداشتی وجود دارد، اقدام به ارائه طرح های پیشنهادی کرده و توان تولید سیستم های تصفیه فاضلاب کاملا کاربردی و متناسب با صنایع مختلف را دارد.

 

 

معیارهای موفقیت و متمایز بودن اوژن اطلس چه مواردی هستند؟

 

پروژه های انواع تصفیه فاضلاب کاملا اختصاصی و مهندسی شده بر اساس نوع پساب موجود می باشد و گروه مهندسی اوژن اطلس طی تمامی مراحل طراحی ، مشاوره و اجرا همراه شرکت های کارفرما می باشد.

 

 

عملکرد پکیج تصفیه فاضلاب اوژن چگونه است؟

پکیج اوژن بهترین گزینه جهت جایگزینی سپتیک تانک ها، ایمهاف تانک ها و چاه های جاذب، جهت تصفیه فاضلاب بهداشتی-انسانی و صنعتی می باشد. متداول ترین فرآیند تصفیه در پکیج های تصفیه فاضلاب، فرآیند لجن فعال می باشد. در این فرآیند با ایجاد شرایط محیطی و بستر مناسب جهت رشد و فعالیت میکروارگانیسم ها، سبب مصرف آلاینده های آلی فاضلاب و جداسازی و زلال سازی آن ها می باشد.

شرایط محیطی مناسب جهت متابولیسم باکتری ها شامل میزان اکسیژن محلول (DO)، زمان ماند، مواد مغذی (N,P)، دما و pH می باشد.

میزان اکسیژن محلول بوسیله تامین هوا از طریق بلوئرها و تزریق از طریق دیفیوزرها انجام می شود. سایر موارد نیز در مخزن هوادهی کنترل و تامین می شود. طی فرآیند هضم مواد آلی از طریق میکروارگانیسم ها، لخته های سنگین تری تشکیل می شود که قابلیت ته نشینی را خواهند داشت. این لخته ها با گذراندن زمان ماند کافی در مخزن ته نشینی ثانویه به آرامی ته نشین شده و از کف مخزن جداسازی می شود. در پایان مقدار لجن مازاد به هاضم لجن منتقل شده و پساب زلال شده نیز بعد از کلرزنی و ضدعفونی به محل مصرف منتقل می شود.

 

 

 

مهمترین زمینه‌های فعالیت و ارائه خدمات گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر در حوزه تصفیه فاضلاب به شرح ذیل می باشد:

 

۱. مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های پکیج تصفیه فاضلاب شهری (انسانی – بهداشتی) و پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

۲. انجام امور جمع آوری و انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی (طراحی، مشاوره و اجرا)

۳. تولید انواع موادهای شیمیایی مورد مصرف در تصفیه فاضلاب

 

لیست کلمات کلیدی : پکیج تصفیه آب و فاضلاب صنعتی، شرکت تصفیه انواع فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب

سایت: http://ozhen.co/

آدرس شرکت: تهران، ولنجک، نبش خیابان بیست و پنجم

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

ساعات کاری

شنبه -چهارشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰

پنجشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰

جمعه: تعطیل



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

اگر علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه‌های نوین هستید باید به دنبال تامین نیازمندی‌های اولیه جهت ورود به بازار سرمایه باشید که یکی از ارکان اولیه این حوزه انتخاب کارگزاری معاملات بورس می‌باشد. کارگزاری واسطه بین سرمایه گذاران و شرکت‌های ثبت شده در بورس هستند که کار انجام معاملات را در قبال دریافت کارمزد انجام می‌دهد.

شرکت‌های کارگزاری بورس با دریافت مجوز فعالیت در بازار سرمایه کشور و تاسیس شعب در استان‌های کشور اقدام به برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران و شرکت‌های پذیرفته شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار می‌کنند.

در واقع شرکت‌های کارگزاری بورس واسطه‌ای با ارائه درگاه‌های معاملاتی اقدام به برقراری ارتباط سهام داران با هسته معاملات بورس می‌کنند.

در زمان انتخاب کارگزاری باید موارد مهمی را مد نظر داشته باشید تا در آینده ناچار به تعویض کارگزار خود نشوید.

 

کارگزاری را انتخاب کنید که امکان افتتاح حساب غیرحضوری را داشته باشد.

قابلیت افتتاح حساب غیرحضوری مدتی است که از سوی برخی از شرکت‌های کارگزاری بورس به سرمایه گذاران ارائه شده است. جهت افتتاح حساب معاملات علاوه بر روش غیرحضوری امکان مراجعه حضوری به شعب شرکت‌های کارگزاری را دارید، اما در شیوه غیرحضوری با تکمیل کامل اطلاعات مورد نیاز از اتلاف زمان در مراجعه حضوری جهت احراز هویت کاسته می‌شود لذا نیازی به انتظار جهت تکمیل اطلاعات توسط اپراتور‌های کارگزاری نمی‌باشد.

کارگزاری‌هایی که قابلیت افتتاح حساب معاملات به صورت غیرحضوری دارند عبارتنداز:

کارگزاری مفید، کارگزاری آگاه، کارگزاری فارابی، کارگزاری نهایت نگر و…


- کارگزاری باید دارای باشگاه مشتریان و سیستم‌های ارائه تخفیف در معاملات باشد.

باشگاه مشتریان هم قابلیتی است که تعداد انگشت شماری از کارگزاری‌های کشور اقدام به ارائه این ویژگی نموده اند. با انجام معامله می‌توانید اقدام به جذب امتیاز کنید که در منجر به افزایش سطح کاربری در باشگاه مشتریان کارگزاری خواهد شد و با افزایش سطح کاربری می‌توانید در معاملات بعدی از تخفیف سطح کاربری تان استفاده کنید یا می‌توانید از بسته‌های آموزشی و تحلیلی تخفیف بگیرید.

- کارگزاری بورس باید دارای سامانه‌های معاملاتی برخط باشد.

از بین ۱۰۵ کارگزاری فعال و دارای مجوز فعالیت که از سوی گروه مالی سهام سازان در مقاله‌ای تحت عنوان بررسی امکانات سامانه معاملات برخط کارگزاری‌های بورس اکثر کارگزاری‌ها دارای دو سیستم نرم افزاری هستند. دقت داشته باشید که این سامانه‌ها عمدتا مشابه یکدیگر و از چند شرکت نرم افزاری خاص هستند، اما سعی کنید کارگزاری بورس را انتخاب کنید که حداقل از دو شرکت متفاوت سامانه معاملات داشته باشد که در صورت قطعی یا ایجاد مشکل سامانه جایگزین داشته باشید.
 
بهترین کارگزاری بورس ایران؛ راهنمای انتخاب بهترین کارگزاری معاملات بورس
- سامانه معاملات برخط در کارگزاری باید دارای پشتیبانی آنلاین باشد.

فرض کنید که در حین ارسال سفارش به هسته معاملات دچار مشکلی در سامانه معاملات برخط شدید لذا نیاز به برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی دارید، اما پس از تماس با شماره‌های پشتیبانی امکان برقراری ارتباط را ندارید لذا تنها شیوه‌ای که می‌تواند به شما کمک کند قابلیت پشتیبانی آنلاین یا سیستم تیکتینگ می‌باشد.

- کارگزاری باید خدمات اعتباری به سرمایه گذاران ارائه کند.


برخی از کارگزاری‌ها با ارائه اعتبار پولی به مشتریان خود به صورت امانتی در قالب ماهانه یا سالانه شرایطی را فراهم می‌کنند تا سرمایه گذاران با استفاده از این اعتبار به خرید و فروش سهم بپردازند و در تاریخ مشخص این وجه را تسویه کنند. اگر دقت کنید بیشترین میزان منفی در شاخص در پایان هر ماه می‌باشد که علت آن همان تسویه حساب اعتباری می‌باشد.

البته بر اساس شنیده‌های بازار و تصمیم سازمان بورس ارائه خدمات به صورت اعتباری خلاف قانون می‌باشد، اما برخی از کارگزاری همچنان به ارائه این خدمت می‌پردازند!

برای مشاهده بهترین کارگزاری های بورس به لینک پایین مراجعه کنید.

منبع : https://virgool.io/@sasanmoghaddas77/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%8499-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-ppgeorbgmwvv



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

 

لیزر مو‌های زائد چیست؟

به هر نوع موی ضخیم و تیره‌ای که در خطوط میانی بدن مانند سینه، صورت، چانه و گلو رشد می‌کند، موی زائد می‌گویند. موی زائد به دلایل هورمونی و غیر هورمونی رشد می‌کند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موی زائد در بدن شما شود، شما نمی‌توانید بدون درمان بیماری اولیه، لیزر انجام دهید. اختلالات هورمونی باعث می‌شود که در قسمت‌هایی از بدن که مو ندارد، مو‌هایی زخیم و تیره رشد کنند. اگر مشکلات هورمونی دارید، درمان دارویی از رشد مو‌های زائد جلوگیری می‌کند و استفاده از لیزر فقط خرج اضافی است.
راهنمای جامع لیزر موهای زائد
لیزر، یک پرتو نور با انرژی بالا است که می‌تواند انرژی خود را به قسمت خاصی از بدن منتقل کند. این پرتو‌های نور ممکن است از لحاظ قدرت و نوع بافتی که می‌توانند هدف قرار دهند متفاوت باشند. در روش حذف مو‌های زائد، رنگدانه موجود در ساقه مو، با یک طول موج (یا رنگ) خاص لیزر مورد هدف قرار می‌گیرد. این انرژی فولیکول (پیاز) مو را گرم می‌کند و موجب آسیب به سلول‌هایی می‌گردد که باعث رویش مو می‌شوند. اگر آسیب به اندازه کافی انجام شود، این امر باعث جلوگیری از رشد بیشتر مو‌ها می‌شود. این اثر بر فاز آناژن یا فعال رشد مو بسیار موثر است. فاز آناژن زمانی است که مو‌های جدید شروع به رشد می‌کنند. فولیکول مو اصلی‌ترین دلیل رویش مو است. آسیب رساندن به آن باعث توقف رویش مو و از بین‌رفتن مو‌های زائد می‌شود. لیزر مو‌های زائد سلول‌های تولید کننده مو در ریشه را هدف قرار می‌دهد و باعث از بین بردن طولانی مدت یا دائمی آن‌ها می‌شود. در صورتی که علاقمند به رفع مو‌های زائد با لیزر هستید، توجه داشته باشید که روش‌های لیزر، IPL و SHR، روش‌های حذف دائمی مو نیستند، بلکه این روش‌ها باعث کاهش دائمی مو می‌شوند. سازمان FDA آمریکا معتقد است که روش لیزر می‌تواند تا هفتاد درصد مو‌ها را کاهش دهد، اما قادر به از بین بردن کامل آن نیست. انجمن متخصصان پوست آمریکا نیز اعلام کرده تمام مو‌های ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی‌روند، زیرا برخی از آن‌ها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند.

انواع سیستم‌های لیزر مو‌های زائد

دو سیستم برای از بین بردن مو‌های زائد وجود دارد: سیستم‌های لیزری و سیستم‌های غیر لیزری. دستگاه‌های غیر لیزری، سیستم‌های نوری هستند که IPL نام دارند. این دستگاه‌ها مناسب هستند، اما قدرت‌شان به اندازه لیزر نیست. در واقع از آنجایی که سیستم‌های لیزری گران‌قیمت هستند، سیستم غیرلیزری IPL طراحی شد که دسترسی به آن آسان‌تر و هزینه‌هایش کمتر است، اما در عین حال عوارض و احتمال سوختگی پوست و بازگشت مو با آن بیشتر است. سیستم‌های لیزری انواع مختلفی دارند ازجمله الکساندرایت و دایود با مکانیسم‌ها و طول موج‌های مختلف که هریک برای نوع به خصوصی از پوست مثل سبزه، روشن، سفید، تیره و ... کاربرد دارند. به عبارت دیگر لیزری که برای پوست روشن استفاده می‌شود، شاید مناسب پوست سبزه نباشد و بالعکس. انتخاب نوع لیزر با پزشک است و پزشک باید با تمامی این لیزر‌ها آشنایی داشته باشد.
راهنمای جامع لیزر موهای زائد
در کل چهار سیستم پرکاربرد برای حذف مو‌های زائد وجود دارد که بیشترین استفاده در میان افراد را به خود اختصاص داده است. این چهار سیستم عبارتند از؛ ــ سیستم لیزر الکساندرایت ــ سیستم لیزر دیود ــ سیستم لیزر Nd- YAG ــ سیستم نوری IPL

لطفا برای مشاهده کاربرد سیستم های لیزر موهای زائد اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

مشاوره تلفنی چیست و چه کاربردی دارد؟

بخوانید تا در بازاریابی تلفنی موفق شوید

برای افرادی که در شهرهای دور زندگی میکنند و دسترسی به مشاور مورد نظر خود ندارند و یا اشخاصی که به هر دلیل نمیتوانند حضوری از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده کنند مشاوره تلفنی یکی از بهترین روش های ممکن میباشد.

 

البته با گسترش هر چه بیشتر اینترنت و افزایش دسترسی عموم به خطور پر سرعت اینترنت مشاوره روانشناسی آنلاین به صورت خدمات چت و یا تماس اینترنتی نیز بسیار باب شده است.

اما هنوز میتواند به دلیل سهولت در استفاده، مشاوره روانشناسی تلفنی را مرسوم ترین نوع مشاوره روانشناسی غیر حضوری نامید.

البته مواردی مانند مشاوره حضوری در بعضی شرایط قابل ارائه میباشد که با این نوع مشاوره غیرحضوری متفاوت میباشد.

چرا مردم مشاوره روانشناسی تلفنی میخواهند؟

همانطور که در بالا به طور مختصر گفته شد، دلایل زیادی برای تمایل مردم به مشاوره تلفنی وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آنها پرداخته میشود.

  • دوری مسافت تا مراکز مشاوره
  • عدم دسترسی به مشاورین روانشناس
  • هزینه زیاد رفت و آمد به کلینیک های روانشناسی
  • عدم تمایل به مواجه رودررو با مشاورین و یا دیگر افراد
  • هزینه  بیشتر مشاوره حضوری در مقایسه با روش های غیر حضوری

مشاوره تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی هم برای مراجع و هم برای مشاور است که در نهایت آن را به گزینه ای ایده آل برای طرفین تبدیل مینماید.

مزایای مشاوره روانشناسی تلفنی برای مردم

  • کاهش هزینه های کلی اعم از حق مشاوره، هزینه های رفت و آمد و دیگر هزینه ها
  • صرفه جویی بسیار زیاد در وقت
  • دسترسی به مشاورین بیشتر و گستردگی انتخاب برای مراجعین
  • راحتی استفاده از تلفن و فراگیر بودن آن
  • قابلیت افزایش تعداد جلسات بدون نیاز به هزینه های جانبی
  • انعطاف پذیری بیشتر با زندگی امروزی مردم
  • ارتباط موثرتر با مشاور در مقایسه با مشاوره روانشناسی از طریق چت آنلاین


:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام مهرو

Download New Music Evan Band – Mahroo

ترانه سرا: مجید صالحی, تنظیم کننده: مصطفی مومنی

ایوان بند مهرو دانلود آهنگ مهرو ایوان بند

 

متن آهنگ مهرو ایوان بند

────♩♩/♫/♩♩────
به تماشای تو یه عمر که عادت کردم … »
عاشقی کردم و انگار عبادت کردم … »
خواب چشمای تو رو دیدم و بیدار شدم
تو طبیبم شدی از عشق تو بیمار شدم … »
♩——♩
چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده … »
منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده
دو تا یار که صد بار از هم نمیرنجن … »
عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن … »
♩——♩
گل اندام گل اندام ، ای یار گل اندام … »
عجب دلبر مه رویی شدی ، جان گل اندام
گل اندام گل اندام ، ای یار گل اندام … »
عجب دلبر مه رویی شدی ، جان گل اندام

دانلود آهنگ جدید مهرو با لینک مستقیم

خوشم با توی تنها ، ای جونتو قربون
دیوونتو از دیوونه بازیاش نترسون … »
دلم با توی تنها ، راضی به جنونه
تاریخیه این رابطه ای که بینمونه … »
♩——♩
چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده … »
منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده
دو تا یار که صد بار از هم نمیرنجن … »
عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن
♩——♩
گل اندام گل اندام ، ای یار گل اندام
عجب دلبر مه رویی شدی ، جان گل اندام … »
گل اندام گل اندام ، ای یار گل اندام
عجب دلبر مه رویی شدی ، جان گل اندام … »
────♩♩/♫/♩♩────



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

امروز قصد داریم که شما علاقه مندان را با خود همراه کنیم که سفر به شهر شیخ نشین مدرن ، دبی را تجربه کنید ، دبی یکی از پیشرفته ترین و لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است که دیدن آن قطعا خالی از لطف نیست ، شما با ورود به آن برج های سر به فلک کشیده و دست سازه های عظیم ساخت نیروی انسانی را می بینید که همه اینها باعث شده تا تور دبی برای شما فرصت جدیدی رو به جاذبه های زرق و برق دار فراهم نماید ، فقط کافیست که برای دیدن تمام زیبایی های این شهر آژانس هواپیمایی معتبری را انتخاب نمایید و یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران که سالهاست مورد توجه مسافران قرار گرفته آژانس هواپیمایی سلام پرواز است که قطعا یک موقعیت عالی و خوب برای شما خواهد ساخت تا بتوانید با کمترین هزینه و بهترین امکانات به یکی از مهم ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی یعنی شهر دبی سفر نمایید ، سلام پرواز به عنوان مجری و برگزار کننده تورهای خارجی از جمله تور دبی و با ارائه بهترین خدمات و امکانات ، سفری راحت و تکرار نشدنی را برای شما به ثبت می رساند تا راحت تر این شهر شگفت انگیز را بشناسید .

بیایید کمی از موقعیت و مهم بودن دبی در منطقه برایتان بگوییم ، این شهر جذاب ، مدرن و لوکس یکی از شهرها و شیخ نشین‌ های هفت ‌گانه امارات متحده عربی می باشد و دقیقا در جنوب کشور ایران و در حاشیه خلیج فارس جای خوش کرده است و اینکه دبی امروزه به عنوان یک شهر جهانی و تجاری در منطقه زبانزد عام و خاص شده و شاید اطلاع داشته باشید که اقتصاد دبی با صنعت نفت به پیشرفت رسید اما بیشتر درآمد دبی از منطقه آزاد جبل علی ، فروش خانه به اتباع خارجی ، اعطای اقامت ، صدور مجدد کالا ، ترانزیت مسافر و کالا و همچنین بخش اعظمی نیز از راه گردشگری و دیگر خدمات مالی و تجاری تأمین می‌ شود و اینکه شهر دبی آب و هوای بسیار گرم و خشکی را نیز دارد که در فصل تابستان بسیار پر باد و طاقت فرساست تا جاییکه میانگین دمای هوا به حدود 40 درجه سانتی گراد می رسد .

دبی شهری غوطه ور در اماکن دیدنی و جذاب می باشد به طوری که در هر چند قدمی که بر خواهید برداشت یکی از آنها را می بینید که هرکدام جذابیت و زیبایی خودشان را دارند ، اماکنی که تا امروز رکورد های متنوعی را در جهان به خود اختصاص داده اند مثل : برج خلیفه ، دبی مال ، موزه دبی ، بستکیه ، محله قدیمی دبی ، خانه شیخ سعید آل مکتوم ، خور دبی ، مسجد جمیرا ، دیره ، جاده و خیابان شیخ زائد ، دهکده میراث و غواصی ، آکواریوم دبی ، برج العرب ، ساحل جمیرا ، مرکز خرید امارت ، دنیای ماجراجویی آی ام سی ، اپرای دبی ، کایت بیچ ، اینترنت سیتی ، منطقه هنری ، پارک ها و تفرجگاه دبی ، پارک آبی های مهمی اعم از آکواونچر ، وایلد وادی و آتلانتیس از بهترین و محبوب ترین جاذبه هایی است که در دبی میتوانید از آن بازدید کنید و لذت ببرید و در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی این مکان های گردشگری می توانید به سایت سلام پرواز به آدرس www.salamparvaz.com در قسمت منو مقالات گردشگری دبی کلیک کرده و مقالات مربوطه را با دقت بخوانید ، جدا از اینها شاید سوالاتی برایتان پیش بیاید برای مشاهده لیست قیمت تور دبی و اینکه در چه هتلی اقامت کنیم و یا از کجاها خرید کنیم و … که ما در ادامه به آن پرداخته ایم ، همراه ما باشید .

در دبی کجا اقامت کنیم ؟

شهر دبی یکی از شهرهای لوکس و مهم گردشگری در جهان است که خوشبختانه دارای هتل های بسیار و متنوعی برای هر سلیقه و بودجه ای است ، دبی تنها شهر دنیا می باشد که دارای هتل 7 ستاره ای بنام برج العرب است که جالب است بدانید که در این شهر بیشتر هتل های 4 ستاره و یا 4 ستاره تاپ مورد استقبال مسافران ایرانی قرار می گیرد که عموما در مرکز شهر دبی مثل خیابان رقه ، میدان ماهی و میدان ساعت قرار دارند و مهمتر اینکه نزدیک به مراکز خرید و مراکز دیدنی دبی است ، ضمنا توجه داشته باشید که خدمات دهی این هتل های 4 ستاره عموما به صورت ” هاف بورد ” یا ” اچ بی ” یعنی صبحانه به همراه نهار می باشد و همچنین در دبی اگر در هتل اقامت داشته باشید هر روز از ساعت 10 صبح ماشین هایی جلوی هتل تعبیه شده اند که شما را به صورت رایگان به ساحل و مراکز گردشگری یا خرید می برند و اینکه قانون ساعت تحویل اتاق در دبی به شما 2 بعدازظهر و ساعت تحویل اتاق از سوی شما 12 ظهر است .

لازم به ذکر است که از معروفترین هتل های 4 ستاره دبی می توان به : هتل فورچون بوتیک ، هتل جواهر گاردن ، هتل فورچون گرند ، هتل شرایتون دیره ، هتل گرند سنترال ، هتل دلمون پالاس ، هتل سیتی سیزن ، هتل کلاور کریک ، هتل کلاور کریک ، هتل سوها سیتی ، هتل حال مارک ، هتل کاپتورن ، هتل آواری ، هتل لوتوس ، هتل نووتل ، هتل منهتن ، هتل مسکو ، هتل دلمون ، هتل رامادا و … اشاره نمود و شما دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت سلام پرواز مراجعه و منو هتل های دبی را مطالعه نمایید .

 

در دبی کجا خرید کنیم ؟

در دبی از صبح علی ‌الطلوع تا نیمه های ‌شب می ‌توانید در مراکز خرید دبی بچرخید و تفریح کنید و ویترین ‌ها را ببینید و خرید کنید ؛ همین موضوع است که همیشه بیشترین مسافران را از بین عاشقان خرید در دنیا به خود اختصاص داده است و همچنین به خاطر بازارهای سنتی و مراکز خریدش ، عنوان مرکز خرید خاورمیانه را از آن خود کرده است و در ضمن مراکز خرید دبی فقط به عنوان جایی برای خرید نیستند ، بلکه هدف آن‌ ها ساخت نمونه ‌ای کوچک از شهر است که فرهنگ و آداب و رسوم دبی را همه معرفی کنند تا هر بازدید کننده ای بتواند یک روز کامل با کلی هیجان و تفریح را در آن سپری کند و مهمتر این است که به غیر از جشنواره‌ بزرگ خرید دبی ، که در ژانویه به مدت یک ماه در این شهر می باشد ، هر وقت دیگری در سال هم مرکز خرید های متنوعی با قیمت‌ های مناسب و حراج ‌های فصلی متعددی که برپا می کنند ، آماده هستند تا میزبان شما برای خرید باشند .

توجه داشته باشید که خیابان شیخ زاید با داشتن فروشگاه لباس ‌های فاخر و مد روز و هتل ‌های زیبا و مجللی که دارد دقیقا جلوه ‌ای افسانه ‌ای پیش روی شما قرار می دهد ، راستی وقتی برای خرید می ‌روید حتما به مرکز خرید ” امارات ” در این خیابان نیز سری بزنید چرا که کیفیتی خاص و نمایی متفاوت دارد و نه تنها در اینجا مجموعه عظیمی از فروشگاه‌ ها را خواهید یافت بلکه یکی از بزرگترین پیست ‌های اسکی سرپوشیده‌ دنیا ، بلک رانز در این مجموعه قرار دارد ، گزینه بعدی شما ” دبی مال ” است که بهترین و بزرگترین مرکز خرید آسیا شناخته می شود و همچنین مرکز خرید ” ابن‌ بطوطه ” یکی از جدیدترین مراکز خرید و تفریح دوبی می باشد که تا نیمه شب هم باز است ، ” دیره سیتی سنتر ” مرکز خرید بعدی است که به خاطر نقشه و معماری خاص و مغازه‌ های بزرگ و رنگارنگ ان برای خیلی ‌از مسافران در تور دبی جذاب ‌تر است و از مراکز خرید دیگر می توان به : دبی مارینا مال ، مرکز خرید میردف ، دبی فستیوال سیتی اشاره نمود و شما اگر مسافر تور تایلند هستید و در ضمن تمایل به دانستن جزئیات هر کدام از این مراکز خرید و تفریحاتی که در آنها موجود است ، هستید می توانید در سایت سلام پرواز همه این اطلاعات را بدست آورید .

 

در دبی کجا غذا بخوریم ؟

نگران نباشید در دبی برای هر سلیقه ‌ای غذا و رستوران پیدا میشود ، مهم است بدانید که بهترین رستوران ‌های بین المللی معروف در هتل‌ های 5 ستاره‌ دبی قرار دارند ، همچنین سرویس ‌دهی در این رستوران‌ ها بسیار عالی است و جدا از این رستوران ها اگر علاقه‌ مند به چشیدن طعم فست ‌فودهای سبک غربی هستید پیشنهاد می کنیم حتما مک ‌دونالدز ، برگر کینگ ، کی‌ اف ‌سی و شاورما را تیز تست کنید و اگر به غذاهای خیابانی علاقه دارید می ‌توانید از دستفروش‌ های تو خیابان فلافل‌ های عربی خوشمزه ‌ای را بخرید و جالب است که با اینکه رستوران‌ های محلی دبی نوشیدنی ‌های الکلی را سرو نمی کنند اما هنوز جزو محبوب ترین غذاخوری های دوبی بشمار می روند و شما در این رستوران ها که بهترین هاش در سایت سلام پرواز معرفی شده است ، غذاهای فوق‌ العاده‌ خاورمیانه ‌ای با قیمت های خیلی کم و رقابتی را به شما ارائه می دهند و در واقع غذاهای سنتی دبی به نوعی پنجره ای رو به فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی دوبی هستند ، از بهترین رستوران های دبی می توان به : رستوران پیرچینک  ( Pierchinc ) ، رستوران کویا ( coya ) ، رستوران پلی (  Play Restaurant Lounge) ، رستوران نصرت ( Nusr-Et ) و … اشاره نمود .

 

در آخر لازم است بدانید که اگر مسافر تور دبی هستید  ، آژانس مسافرتی سلام پرواز مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران است که توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی خارجی به اقصی نقاط جهان را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوع و مقرون به صرفه ای ارائه دهد و همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که در زمینه گردشگری بدست آورده است همواره در تلاش است تا بتواند انواع تورهای مسافرتی از جمله تور دبی نوروز 98 را با انتخاب بهترین خطوط هوایی ، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما عاشقان سفر ارائه دهد ، پس اگر شما تورهای لحظه آخری و ارزان سلام پرواز را انتخاب نمایید ، می توانید با هر بودجه و مبلغی که مدنظر دارید از میان تورهای مسافرتی متفاوت این آژانس مسافرتی با تجربه یک سفر دلنشین و آرام را در کنار بهترین های زندگیتان تجربه نمایید و در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی ، هتل های دبی و … می توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید .


http://night-skin.com/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%AE-%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D8%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C/





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس
یکی از انواع اره ها اره باغبانی دستی است که برای برش شاخ و برگ درختان و هرس آنها کاربرد دارد. از نظر ظاهری شبیه به اره های چوب بر هستند ولی عرض تیغه کمتری دارند و از طرفی تیغه های آنها انعطاف پذیر تر و با خاصیت کشسانی بالاتری هستند.

اره باغبانی

اره باغبانی : کشاورزی و باغبانی سهم مهمی در توسعه و خودکفایی یک کشور دارد.

از این رو تولید و به کارگیری ادوات و ابزارهای نوین کشاورزی برای بهره برداری از محصولات کشاورزی نیز حائز اهمیت است.

شرکت های مختلف با تولید و تامین ابزارهای مورد نیاز کشاورزی و باغبانی در این عرصه وارد شده اند و تلاش نموده اند تا سهمی در توسعه کشور داشته باشند.

تولید انواع ابزارهای باغبانی اعم از دستی، برقی و یا بنزینی از جمله محصولات در بخش کشاورزی است.

مطلب پیشنهادی

چربی سوزی اصولی با خوردن پروتئین.

چربی سوزی اصولی با خوردن پروتئین.

چربی سوزی اصولی با خوردن پروتئین.

چربی سوزی اصولی با خوردن پروتئین.

چربی سوزی اصولی با خوردن پروتئین.

چربی سوزی اصولی با خوردن پروتئین.

اره باغبانی چیست ؟

اره باغبانی یک ابزار دستی است که از دو قسمت دسته و اره (تیغه) تشکیل یافته و برای برش شاخه های سبک درختان استفاده می شود.

از آنجایی که رشد درختان هیچگاه متوقف نمی شود، برای زیبا سازی و تقویت درختان لازم است در مقطعی از سال، شاخه های خشک، مزاحم و بیمار با اره بریده شوند.

از همین رو اره باغبانی رایج ترین ابزار در کار باغبانی است که همیشه یک باغدار به آن نیاز دارد.

جنس اره های باغبانی مقاوم از نوع خاصی فولاد است که خود ترکیبی از آهن و کربن و برخی فلزات مقاوم می باشد.

دسته اره های باغبانی نیز غالبا از جنس پلاستیک فشرده است و تیغه ها قابلیت تعویض دارند.

انواع اره های باغبانی

انواع اره های باغبانی

اره های باغبانی در مدل های متنوع و در اندازه های مختلف و اشکال گوناگون تولید می شوند.

طول تیغه ها معمولا حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر است و در اشکال متفاوت ساخته می شوند:

  • اره باغبانی خم
  • اره باغبانی مستقیم
  • اره باغبانی تاشو
  • اره باغبانی خم چندکاره یا چوب خور

منبع



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

بام لند تهران

معرفی مجموعه تفریحی بام لند تهران

بام لند نام یک مجموعه تجاری-تفریحی در تهران است که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ مرکزی مدرن و شیک، در قالب 12 ویلای دو طبقه مستقل که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است. مرکز خریدی که از بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین را می توان در آن پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت.

اما خرید تنها جذابیت این مجموعه تجاری نیست؛ سرگرمی هایی نظیر مجموعه واقعیت مجازی، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی، اشتیاق همه را برای بازدید از اینجا بیشتر و بیشتر می کند. اما صبر کنید، هنوز از کافه ها و رستوران های مشهور و پرطرفدار این مکان برای تان نگفته ایم، مجموعه غذاخوری باصفا با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر که مدت زمان بازدیدمان از بام لند را بیشتر می کند و تجربه لذت بخش تری در اختیارمان قرار می دهد.

مجموعه تفریحی بام لند با ذوق و هنر معماران ایرانی، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است و با امکانات به روز و معماری جذاب سعی کرده تا تمام بازدیدکنندگان را راضی به خانه بفرستد. همراه مان باشید تا شما را با قسمت های مختلف این مجموعه محبوب بیشتر آشنا کنیم.

ساعت بازدید:

از ساعت 08:00 تا 24:00 می توانید بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که ساعت کار فروشگاه ها و کافه ها و رستوران ها متفاوت است. برای آشنایی با ساعت کار آنها می توانید به قسمت های مربوط به هر کدام در این مطلب مراجعه کنید.

افتخارات:

مجموعه بام لند در سال 2018 توانسته است برای طراحی خارجی خود، جایزه معماری ویژه در مسابقه بین المللی سالانه پریکس ورسیلز (international Prix Versailles annual awards) در بخش قاره ای آفریقا و غرب آسیا را به دست بیاورد.

امکانات بام لند

امکانات مجموعه تفریحی-تجاری بام لند در سطح خوبی قرار دارد و از خیلی مراکز خرید دیگر در تهران از کیفیت بیشتری برخوردار است مانند:

  • رستوران و کافی شاپ
  • صندوق امانات
  • آمفی تئاتر روباز
  • آسانسور و پله برقی
  • بوفه و پارکینگ

· اینترنت مرکزی و وای فای رایگان

· دوربین مداربسته، حراست و لابی‌مَن 24 ساعته

· اطفای حریق خودکار، اعلام حریق دیجیتال، برق اضطراری

  • سرویس بهداشتی

اطلاعات پارکینگ بام لند

پارکینگ بام لند در مجاورت بلوک C قرار گرفته است.

ساعت کاری:

روزهای تعطیل: 08:00 تا 1:00 بامداد

روزهای عادی: 09:00 تا 01:00 بامداد

هزینه:

برای 1 ساعت اول 5000 تومان

*به ازای هر ساعت اضافه 2000 تومان اضافه دریافت می شود.

منبع: https://www.karnaval.ir/





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

در حال حاضر کمیته ای در فدراسیون مورد اشاره به بررسی سوابق و امتیازات جمع آوری شده از کاندیداها می پردازد تا نتایج نهایی و برگزیدگان در نشست سالانه که آبان ماه 1397 به میزبانی بورس ابوظبی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی در نشست سالانه خود که آبان 1397 در ابوظبی برگزار می شود، کارگزاران برتر منطقه را معرفی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) به نقل از امور بین الملل بورس تهران و بر اساس آخرین نشست عمومی فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی که اسفندماه 1396 به میزبانی بورس مسقط در کشور عمان برگزار شد، مقرر شد اولین دوره لیگ قهرمانی کارگزاران بورس های عضو، در سال 2018 بر پا شود.

بر این اساس، طبق درخواست دبیرخانه فدراسیون از اعضای فیاس دعوت به عمل آمد تا با توجه به معیارهای بومی برای رده بندی کارگزاران نسبت به معرفی کاندیداهای خود اقدام کنند. در مرحله بعد امتیاز هر یک از کاندیداها براساس فاکتورهایی از جمله سهم بازار، تنوع ابزارهای معاملاتی، روزهای فعالیت و برخی شاخص های دیگر اندازه گیری شد.

امور بین الملل بورس تهران، پس از رایزنی با مدیریت امور اعضا، فهرست برترین کارگزاری ها را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد و پس از محاسبه امتیازات هر یک در نماگرهای مورد اشاره به ترتیب بهترین کارگزاری در بورس را آگاه، کارگزاری پارسیان و کارگزاری بانک ملت به دبیرخانه فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی معرفی شدند.

در حال حاضر کمیته ای در فدراسیون مورد اشاره به بررسی سوابق و امتیازات جمع آوری شده از کاندیداها می پردازد تا نتایج نهایی و برگزیدگان در نشست سالانه که آبان ماه 1397 به میزبانی بورس ابوظبی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

کارگزاری های معرفی شده از طرف دبیرخانه فدراسیون برای حضور در این رویداد دعوت خواهند شد.

منبع : sena



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

معرفی 3 مدل از پنکیک های معروف

 

پنکیک دو کاره دایسل Daycell

بسیاری از بازخوردهای بانوان ایرانی، حاکی از قدرت پوشانندگی بالای پنکک دایسل است. این برند که متعلق به کشور کره جنوبی است؛ خوش درخشیده و در حال‌حاضر، پنکیک دایسل یکی از مشهورتین پنکک‌ها به شمار می‌رود.

هم‌چنین پنکک لاکورت و پنکک اتود نیز دو محصول دیگر کره‌ایِ گلچین‌شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام در این زمینه به شمار می‌روند که دست‌کمی از برند دایسل ندارند و دارای ویژگی‌های خاص خود، از جمله ترکیبات ضد پیری هستند.

شما به‌راحتی می‌توانید در وب‌سایت فروشگاه شیک فام  Sephora  دست به مقایسه‌ی قیمت‌ِ هریک از انواع پنکک‌ها زده و مناسب‌ترین آن را برای خود انتخاب کنید. ما به‌صراحت، اعلام می کنیم که فروشگاه اینترنتی شیک فام در تمام مراحل خرید در کنار شما خواهد بود و تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

شاید این مطلب را هم بخوانید : محصولات اپلاسیون چه چیزهایی هستند؟ hasanmahmodzade

پنکیک مک Studio Fix اصل

مشخصلت پنکیک مک

بافت مخملی

ضد آب و تعریق

بدون احساس خستگی پوست

بافت مات و با پوشانندگی عالی

ایجاد پوستی صاف و یکنواخت

دوام طولانی مدت

 

پنکیک مای آینه دار

کشور سازنده : ایران

برند : مای my

نوع بافت : خشک

نوع پوست : انواع پوست

SPF : ندارد

پوشانندگی : کم (سبک)

توضیحات :

یکنواخت کننده سطح پوست - مات کننده و جذب چربی های اضافی صورت

منبع : yazdfic



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

از کجا لوازم آرایشی بخریم

لوازم آرایشی از آن دسته لوازمی است که تمامی خانم‌ها به آن احتیاج دارند و مدام مصرف می کنند. امروزه تنوع برندهای تولید کننده لوازم آرایشی خیلی بالا است و همین موضوع موجب شده تا سودجویان کالاهای تقلبی را وارد بازار کنند این لوازم بی کیفیت هستند و حتی می توانند موجب صدمه رساندن به زیبایی فرد شده و یا حساسیت هایی را ایجاد کنند.

در اینجا این سوال پیش می آید که لوازم آرایشی از کجا بخریم؟ قطعا ما برای این سوال جواب هایی مناسب داریم، امروزه فرهنگ خرید اینترنتی به خوبی در کشور جا افتاده و فروشگاه های زیادی به صورت اینترنتی اقدام به فروش لوازم آرایشی می کنند پس ما  در پاسخ به این سوال، شما خانم های عزیز را با فروشگاه ‌های مطرح  و فروشگاه معتبر شیک فام آشنا می کنیم که لوازم آرایشی اصل و با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رسانند و چه چیزی بهتر از این! با ما همراه باشید تا بهترین پاسخ برای سوال از کجا لوازم آرایشی بخریم را پیدا کنید.

 فروشگاه اینترنتی روبان

روبان یک فروشگاه اینترنتی مطمئن برای خرید لوازم آرایشی اصل از صدها برند معتبر  داخلی و خارجی است. تنوع لوازم آرایشی روبان بسیار زیاد است از این رو می توانید براساس نیاز، سلیقه و توان مالی به جستجو و مقایسه محصولات بپردازید.

خبر خوب این است که روبان در مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای برای محصولات مختلف خود در نظر می گیرد پس می توان در این روزها یک محصول اصل را با تخفیف ویژه خریداری کرد. امکان خرید اینترنتی در روبان برای تمامی افراد در هر گوشه ی کشور مهیا است و سفارش آسان و تحویل سریع کالا از خدمات خوب روبان است. جالب است بدانید شما با خرید بالای صد هزار تومان دیگر هزینه ای بابت پست پرداخت نخواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی یکی دیگر از جواب های مناسب برای سوال از کجا لوازم آرایشی بخریم است. در این فروشگاه طیف گسترده ای از لوازم آرایشی اصل و اورجینال به فروش می رسد. فرقی نمی کند کجای ایران ساکن هستید کالای مورد نظر خود را از خانومی سفارش دهید و در مدت زمان کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

امکان باز گرداندن کالا به هر دلیل پس از 7 روز برای مشتریان وجود دارد. فروشگاه خانومی تنها یک فروشگاه نیست بلکه برای خانم های عزیز امکان مشاوره تخصصی رایگان نیز وجود دارد.

 فروشگاه اینترنتی موتن رو

فروشگاه اینترنتی موتن رو پاسخ مناسبی برای سوال از کجا لوازم آرایشی بخریم؟ است. موتن رو به صورت تخصصی تنها در زمینه فروش اینترنتی انواع لوازم آرایشی و هم چنین محصولات پوست و بدن فعالیت دارد.

موتن رو دارای نیم قرن سابقه درخشان در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی می‌باشد، تمامی محصولات موجود در این سایت از بهترین برندهای لوازم آرایشی جمع آوری شده و تنوع محصول از انواع لوازم آرایش پوست، صورت، چشم، ناخن و... در مو تن رو به قدری بالا است که بی شک هر آنچه که نیاز دارید را خواهید یافت.

در شبکه اجتماعی وال، موتن رو جهت پاسخگویی به سوالات افراد در زمینه لوازم آرایشی فعالیت دارد و هم چنین با مجله اینترنتی موتن رو علاوه بر آشنایی با برندهای گوناگون لوازم آرایشی می‌توانید از مقالات تخصصی و آموزشی در این زمینه نیز برخوردار شوید.

  فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که در فروش اینترنتی محصولات گوناگونی از جمله انواع لوازم آرایشی فعالیت گسترده ای دارد. اگر نمی دانید که از کجا لوازم آرایشی بخریم؟ می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید و لوازم آرایشی مورد نظرتان را با کیفیتی اصل و قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری کنید. 

تمامی لوازم آرایشی درج شده در فروشگاه دیجی کالا همگی از برندهای معتبر دنیا بوده و کاملا با کیفیت هستند.

 فروشگاه اینترنتیشیک فام

لوازم آرایشی از کجا بخریم؟ شیک فام یکی از معتبرترین و امن ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که می توانید خرید انواع لوازم آرایشی اصل، ارزان، جدید و مارک‌دار را به صورت اینترنتی از طریق آن انجام دهید. قیمت محصولات شیک فام و اصالت آنها کاملا تضمین شده است و این یعنی فروش لوازم آرایشی اصل با بهترین قیمت. در شیک فام حجم وسیعی از انواع لوازم آرایشی از برندهای معتبر دنیا براساس کاربردهای گوناگون به صورت هوشمندانه ای در گروه و زیر گروه های مختلفی قرار داده شده است پس به هر آنچه که نیاز دارید به سرعت می توانید دسترسی پیدا کنید. 

با ورود به هر گروه تنوع بالایی از انواع لوازم آرایشی مورد نظرتان را به همراه تصویر و قیمت روز مشاهده می کنید تمامی قیمت ها کاملا اقتصادی و به روز شده هستند. با کلیک بر روی تصویر لوازم آرایشی دلخواه تان به ویژگی ها و مشخصات کامل آن دسترسی پیدا می کنید و بی شک با داشتن اطلاعات و شناخت کافی خریدی مناسب و هوشمندانه‌تری خواهید داشت.

در معتبر بودن سایت شیک فام و اصل بودن و کیفیت بالای لوازم آرایشی موجود در این فروشگاه آنلاین هیچ شکی نداشته باشید. شیک فام برای تضمین این موضوع امکان پرداخت در درب منزل را برای مشتریان و در صورت نارضایتی امکان بازگشت و عودت کالا نیز فراهم داده است.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

 

معرفی یکی از معتبر ترین وبسایت های خرید و فروش پرفکت مانی

 

امروزه و با پیشرفت قابل ملاحظه ای که ارزهای دیجیتال در جهان کرده اند به نظر میرسد که انسان باید بپذیرد که ارزهای دیجیتال آینده پولی آنها را خواهد ساخت و لاجرم باید به سمت خرید و فروش با ارزهای دیجیتال و از طریق اینترنت داشت. این پول های نامرئی مزیت های فراوانی دارند که باعث شده تا بسیاری از کارشناسان ظهور آنها را در بازار کالا و بورس خیلی نزدیک ببینند.

ما در صرافی آنلاین سام و تحت عنوان تجاری سام اکسچنجر با نگاه ویژه ای که به ارزهای دیجیتال داشته ایم فعالیت های خود را در ضمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنین خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال را با سرعت،دقت،اطمینان،اعتبار بالایی برای مشتریان خود مدیریت و برنامه ریزی می کرده ایم.

صرافی آنلاین سام اکسچنجر با ارائه بهترین خدمات در زمینه ارزهای دیجیتال به بهترین شکل در خدمت کاربران ایرانی بوده است و به یکی از محبوب ترین برندها در این زمینه تبدیل شده است. ابزار خرید و فروش ارز دیجیتال ما کاملا اتوماتیک و آنی بوده و هیچگونه دخالتی در آن نمی شود تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ،خدمات بدون کارمزد،امنیت خرید و فروش مواردی است که هر روز با بالاترین استانداردها در حال انجام است.

از جمله منحصربفردترین سیستم­های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانی است که ما در سام اکسچنجر از آنها برای انجام معاملات و انتقالات استفاده می کنیم.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که به دلیل سادگی و کارایی بالایی که دارد از محبوبیت خوبی در بین کاربران جهان برخوردار شده است. جالب است بدانید که تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات این شرکت محروم نکرده است و در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط بهخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

از مزیت های این سامانه این است که اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا  پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند کمک شایانی می کند، و در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد.

شما در سام اکسچنجر، می توانید با امنیت بالا و بدون هیچ مشکلی به خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی بپردازید.پیوستن به سام اکسچنجر کار سختی نیست و شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، در وب سایت سام اکسچنجر وارد شوید و با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا e-Voucher در حقیقت نوعی کارت شارژ پرفکت مانی است که به مبلغ مشخصی اعتبار داشته و پس از پایان اعتبار، دیگر قابلیت شارژ مجدد را ندارد. این کارت های شارژ توسط دارندگان حساب پرفکت مانی قابل ایجاد هستند اما برای کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند نیز قابلیت استفاده را دارند. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

بستر امن برای خرید و فروش پرفکت مانی

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانی به مشتریان ارائه می شود. ما در وبسایت سام اکسچنجر برای اینکه شما درگیر دردسرهای خرید وچر پرفکت مانیو پرفکت مانی بپردازیم نشوید با قیمت ارزان ووچر و پرفکت مانی ارائه می شود.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی ، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

نرم افزار منابع انسانی

واحد مدیریت منابع انسانی، از میان وظایف مختلف مدیریتی، مسئولیت کلیه فعالیت‌ها و خط مشی‌های مربوط به کارکنان سازمان را بر عهده دارد. از جمله وظایف این واحد جذب همکاران جدید، آموزش همکاران، ارزیابی عملکرد کارکنان و پاداش دادن به آنها و به طور خلاصه ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان می باشد.

برای انجام وظایف نام برده شده مانند کارگزینی (جذب همکاران جدید)، حضور و غیاب کارکنان، آموزش همکاران و ارزیابی عملکرد نرم افزار هایی در غالب نرم افزار منابع انسانی طراحی و پیاده سازی شده اند.

 

نرم افزار های مدیریت منابع انسانی

امروز مديریت پرسنل و تصميم‌گيري براي استخدام، آموزش، غيبت، مرخصي، ماموریت ، حقوق و دستمزد و... جزء مهم‌ترین منابع سازمانی و عامل تمایز از رقبا محسوب می‌شوند. این نرم افزار ها با هدف جمع‌آوري اطلاعات جامع و كامل پرسنل سازمان و انجام كليه امور مربوط به آنها در سازمان‌ها طراحي شده است.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی قرار است کمک کند تا سازمان، در افق زمانی بلند مدت، با کمترین هزینه، حداکثر کارایی را از کارکنان برای حرکت در راستای اهداف استراتژیک سازمان، کسب نماید.

 

چرا باید از نرم افزار های منابع انسانی استفاده کنیم؟

مدیریت منابع انسانی در یک سازمان با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود. با بزرگ تر شدن سازمان این چالش ها بیشتر و بیشتر می شود. اگر قصد دارید همه چیز را با توانایی خود مدیریت کنید، باید به نرم افزار منابع انسانی مورد نیاز خود توجه ویژه ای  داشته باشید.

 خوشبختانه امروزه گزینه‌های بیشماری برای ردیابی، خودکار سازی و بهینه سازی وظایف روزمره وجود دارد که به شما فرصت و زمان بیشتر برای تمرکز بر تلاش‌های استراتژیک را می‌دهد.

سامانه تحت وب مديريت منابع انسانی تمامي نيازمندي های سازمان را در حوزه منابع انسانی در بر گرفته و همچنين به منظور مكانيزه نمودن و بهبود كليه فرآيندهای كسب و كار در حوزه امور پرسنلی، مشتمل بر جذب و استخدام، صدور احكام و پرداخت حقوق و دستمزد،كارگزينی، حضور و غياب، و ارزشيابی كاركنان، آموزش و ... با استفاده از راه حل يكپارچه سازی، تمامي موارد نام برده را مديريت می کند.

 كه در نهايت منجر به كاهش هزينه های عملياتی و افزايش محسوس سرعت انجام فرآيندهای مديريت منابع انسانی و بهبود سطح خدمات سازمان را در پی خواهد داشت.

 

چه کسب و کار هایی نیاز به نرم افزار منابع انسانی دارند?

صرف نظر از اندازه سازمان ‌ها، همه کسب و کارها می‌توانند از نرم افزار منابع انسانی استفاده کرده و سود ببرند. جهت نظم دادن به مدیریت منابع انسانی که جز دارایی های ازشمند هر سازمانی است و همچنین منظم ساختن روال اداری برای شرکت های کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ، مهم است که از نرم افزار های یکپارچه منابع انسانی استفاده نمایند.

 در نهایت هنگامی که یک کسب‌وکار در حال رشد و توسعه است، نرم افزار منابع انسانی می‌تواند مدیریت کردن کارکنان را ساده‌ تر نماید و شما را بیش از پیش به اهداف و مقاصد استراتژیکتان نزدیک تر نماید.

 

برخی از مزایای استفاده از نرم افزار های مدیریت نیروی انسانی

  • یکپارچه سازی سامانه های مدیریت منابع انسانی در سطوح مختلف و همچنین تسریع و تسهیل در ارائه خدمات پرسنلی به کارکنان شاغل و بازنشسته
  • کاهش یا حذف عملیات دستی از مراحل جذب و استخدام پرسنل تا مرحله بازنشستگی
  • نظارت دقیق و کنترل عملکرد و وضعیت کارکنان در تمامی حوزه های پرسنلی اعم از حضورو غیاب،مرخصی و ماموریت ،ترفیعات و انتصابات، کارگزینی ،ارزشیابی، مدیریت عملکرد ،آموزش و رفاه و …
  • افزایش محسوس و منطقی سرعت و کیفیت انجام فرآیندهای مختلف منابع انسانی
  • کاهش محسوس و منطقی هزینه های پرداختی جاری منابع مختلف ( شامل: منابع انسانی، تجهیزات و دستگاههای مختلف، …) استفاده شده
  • مدیریت بر عملکرد پرسنل از زمان استخدام تا بازنشستگی
  • اجرای کارتابلی و مکانیزه کلیه فرایند ها ی حوزه منابع انسانی
  • کنترل هوشمند کلیه آئین نامه ها و بخشنامه های حوزه و ارائه آلارم ها و راهکارها به پرسنل
  • انجام دورکاری و ارائه خدمات الکترونیک
  • استفاده عملی از آخرین استانداردهای مدیریت منابع انسانی مانند نحوه آموزش، ارزیابی، اثربخشی، فرهنگ سازمانی و ...
  • ارائه گزارشات آنی و داشبورد نمودن آخرین وضعیت پرسنل توسط سیستم
  • برنامه ریزی و پیش بینی فعالیت های حوزه منابع انسانی برای سال های آتی (مانند صدور پیش حکم، برنامه آموزش، و...)
  • ایجاد بانکهای اطلاعاتی برای واحد های مختلف منابع انسانی و پرونده الکترونیکی برای هر پرسنل
  • ....

گروه مهندسی آی کن با ارائه ی خدمات متفاوت در حوزه ی مدیریت منابع انسانی و نرم افزار منابع انسانی گام مثبتی در جهت تامین نیاز های شما  به نحو شایسته ای برداشته است.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

بیوگرافی آرون افشار

آرون افشار خواننده جوان کشورمان است که با آهنگ زیبای جانم باش طرفداران بسیاری در بین جوانان پیدا کرده است. در این مطلب بیوگرافی و عکس و فیلم های جالبی از او برایتان گرداوری کرده ایم.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ کشورمان

بیوگرافی آرون افشار خواننده سبک پاپ

    نام: آرون

    نام خانوادگی: افشار

بیوگرافی آرون افشار خواننده جانم باش

آرون افشار

آرون افشار خواننده پاپ و آهنگساز ایرانی است. آرون افشار متولد شاندیز مشهد میباشد. ولی اطلاعات زیادی در دسترس نمی‌باشد و این موضوع به خاطر این است که آرون افشار خواننده مستعد کشورمان به تازگی با آهنگ جانم باش مطرح شد و طرفداران زیادی را جذب خود کرد.

آرون افشار به سبک خاصی آهنگ هایش را اجرا میکند و با صدای خوبی که دارد تحریرهای زیبایی میزند و این باعث شده که مخاطب را جذب خودش بکند. آرون افشار در نوروز سال 98 در برنامه خندوانه حاضر شد و آهنگ جانم باش را اجرا کرد و رامبد جوان و مهمانان برنامه بسیار لذت بردن. او از طرفدارانش تشکر کرد که او را با این موسیقی حمایت کرده اند.

کار جالب دیگری که آرون افشار در این برنامه کرد این بود که بعد از اتمام موسیقی از رامبد جوان درخواست کرد که زنده بخواند و قستمتی از آهنگ جانم باش را زنده اجرا کرد. آرون افشار می گوید که معین راهبر در موفقیتش تا حد زیادی تاثیر داشته است. معین راهبر مدیر هنری آرون افشار میباشد این مطلب را خود آرون افشار در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تا کنون موفق به انتشار آهنگ های زیر شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است :

    جانم باش

    طبیب ماهر

    خط و نشان

    ترکم کردی

    چال گونه

    دلشوره

سه آهنگ اول از او منتشر شده است که به آهنگسازی خود آرون افشار و با تنظیم معین راهبر بوده است. سه آهنگ دیگر وی در دست تولید است و به زودی منتشر خواهند شد. تمام فعالیت ها این خواننده جوان تحت نظر شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر میباشد.

منبع: دلگرم



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

یکی از این خوانندگاه نوظهور و جوان فرزاد فرخ است که صدایی خوب و دلنشین دارد و طرفدران زیادی هم دارد. علاقه مندان به آهنگ های فرزاد فرخ در مورد زندگی خصوصی فراد فرخ هم جویا هستند و بیوگرافی فرزاد فرخ را پیگیری می کنند.

ما در این مقاله از پارسی نو برای شما برای شما در مورد زندگی فرزاد فرخ مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم. ما را همراهی کنید.

 


فرزاد فرخ یکی از خوانندگان جوان کشورمان است که در مورد تاریخ تولد دقیق خود چیزی بروز نداده است اما همینقدر همه می دانند که او متولد دهه شصت است و در شهر زیبای شیراز متولد شده است.

نام اصلی این خواننده جدید، فرزاد امید فرخی فرد شیرازی است،این شهرت او به این دلیل است که در شیراز متولد شده است؛ در مورد والدین فرزداد فرخ باید بدانید که پدرش اهل شیراز است و مادرش اهل آبادان است. شاید به همین علت هم چیزی در حدود ده سال نیز در آبادان به همراه خانواده اش زندگی کرده است. فرزاد در حال حاضر در شهر تهران ساکن است.

فرزاد فرخ هم مانند بسیاری از خوانندگان امروزی یکی از نو ظهورها در این عرصه است که در شرکت آوازینو حسن اردستانی در کنار خوانندگانی از قبیل حمید هیراد و گروه ماکان بند مشغول فعالیت است. او با نوازندگی کارش را شروع کرد و از آهنگسازی به عرصه خوانندگی رسید.

آیا فرزاد فرخ ازدواج است؟

در مورد وضعیت تاهل این خواننده باید بدانید که فرزاد فرخ هنوز ازدواج نکرده و مجرد است؛ اما مضمون اشعارش عاشقانه و احساساتی هستند و برخی گمان می کنند شاید این متن های احساسی و عاشقانه برای معشوقه و همسر خودش باشد که خود او در مورد شعر کارهاش گفته است که این احساسات در قالب ترانه هایم بازتاب اتفاقاتی نیست که در مورد زندگی شخصی ام افتاده و صرفا بدلیل استعداد نوشتن خودم در مورد نوشتن است.

فرزاد فرخ عکس , بیوگرافی فرزاد فرخ

شروع فعالیت هنری فرزاد فرخ

این خواننده جون و نوظهور، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ با کلاس های گیتار شروع کرد، بعد از گذشت مدتی به سمت پیانو کشیده شد و در نهایت به کار آهنگسازی و ملودی وارد شد و به مرور به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان کشیده شد.

دوره ها خارج از کشور فرزاد فرخ

او در مورد دوره های تخصصی که گذرانده است، اینگونه گفته است که: یک مدت زمان نسبتا طولانی تحقیقات در خصوص آهنگسازی و  تنظیم آهنگ انجام داده ام و در این راستا حتی مدتی خارج از کشور در دوره های تخصصی شرکت کرده و آموزش دیده ام.

بنا به گفته های فرزاد فرخ، او عاشق تولید آهنگ است. بنا به متن صحبت های فرزاد فرخ، آن زمان یعنی در ابتدای کار، کلا ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم، اما کار ساختن آهنگ را بسیار دوست داشتم و دارم یعنی واقعا تولید آهنگ را خیلی دوست دارم، این علاقه من از آن رو است که چون ترانه و ملودی را خیلی کار کردم، بنابراین خیلی نوشتن را دوست دارم و…


 

در خصوص این که فرخ چگونه به عرصه خوانندگی وارد شد، باید بدانید که کارش از ساختن آهنگ شروع شده است. خود او در این زمینه گفته است که: خیلی کار در زمینه ساخت آهنگ انجام دادم و همیشه اطرافیان و دوستانم می گفتند که چرا خودت نمی خوانی، وقتی اتود یک کاری را می خواندم، دوستان اینطور می گفتن که این اتود از کار اصلی که خواننده آن می خواند خیلی زیباتر و بهتر است. خلاصه با همین تشویق ها بود که دوره های سولفژ صدا را گذراندم و به این شکل وارد عرصه خوانندگی شدم.

آهنگ های فرزاد فرخ , آهنگ جدید فرزاد فرخ

منبع : parsino



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

حسان علیخانی قرار است با یک تجربه جدید روی آنتن برگردد. کاری نو و البته پراسترس. اینکه آیا می‌گیرد؟ مجری «ماه عسل» در برنامه جدیدش قرار است فرمولی جدید را در ایران تجربه کند که پیش از این در جاهای مختلفی از دنیا تجربه شده است و نمونه جهانی و همه کس شناسش می شود: «America's Got Talent».

 

گذر از ماه عسل به «عصر جدید» برایش یعنی گذر از اشک به لبخند.

 

این احسان علی‌خانی است که  به روی آنتن شبکه ۳ می‌آید. با برنامه‌ای که قرار بود در ابتدای زمستان نگاه‌ها را به خود خیره کند. اتفاقی که علی فروغی مدیر جوان شبکه سه وعده‌اش را در برنامه رضا رشیدپور داده بود. حالا با دو ماهی تاخیر او و ۴ داورش روبه‌روی آنهایی می نشینند که فکر می‌کنند استعدادهای خاص دارند. از ژانگولر تا هر آنچه فکرش را بکنید.

 

علی‌خانی به دوستانش درباره عصر جدید گفته: «اسمش را گذاشتم عصر جدید چون واقعا یک عصر جدید در دوران کاری ام است. از همه تجربه‌های قبلی چون ماه عسل، سه ستاره و حتی فیلمسازی دشوارتر و پیچیده تر است.» او که تا پیش از این عادت داشتیم سر افطارها و حتی لحظه سال تحویل با سوژه های اجتماعی اش یکباره منقلب‌مان کند و تحت تاثیرمان قرار دهد، این بار می‌خواهد پا به پای امین حیایی، آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی و بشیر حسینی حال خوب برای بینندگان تلویزیون بسازد.

 

آیا می‌تواند؟ 

 

عصر جدید دقیقا چیست؟

اگر دوست دارید بدانید دقیقا در برنامه‌ای که استودیوی خفنی دارد و مدیر جوان شبکه سه از آن به عنوان ایده‌ای خلاق اسم برده که توفان به پا می‌کند، باید بدانید این برنامه یک کپی ایرانیزه شده از بیشتر مسابقات استعدادیابی در دنیاست که معروف‌ترینش همان نمونه آمریکایی است و بعدها نمونه‌هایی از نوع اروپایی و عرب و حتی هند و پاکستانی آن ساخته شده است.

 

خود علی‌خانی عصرجدید را برای رفقایش اینگونه تعریف کرده: «توانایی گرفتن صحنه و جا کردن هر کسی که فکر می‌کند استعداد نابی دارد در دل دوربین و جلوی مردم، درفاصله نهایتا ۵ دقیقه.» یعنی چیزی شبیه به استنداپ کمدی‌هایی که دیدید. از همان‌هایی که یک‌دفعه یک امیر مهدی ژوله با یک صابون برگردان و چند تا خاطره صابونی ‌رفت توی دل مردم و حالا از نویسندگی استعفا داده و شده هنرپیشه سینما و تلویزیون!

 

یا نمونه های استیجی آن‌ور آبی برای خوانندگی. یادتان که هست؟ از همان مدل‌هایی که یک شهرام آذر پیدا می‌شد و می‌گفت: «کاپی نکن دوست عزیز!»

 

اینجا ولی دیگر قرار نیست فقط خواننده باشی یا بازیگر و نویسنده. هر شیرین کاری و ژانگولر خاصی که فکر کنی مردم را شگفت‌زده می‌کند را می‌توانید روی اپلیکیشن این برنامه آپلود کنید تا گروه کارشناسان هیات انتخاب درباره‌اش نظر بدهند.

 

نوعی استعدادیابی که علی‌خانی درباره آن گفته: «این بچه‌ها در اینجا یا می‌فهمند واقعا استعداد خارق‌العاده‌ای دارند که مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد یا خیال‌شان راحت می‌شود که باید بروند پی زندگی‌شان.» این البته یک پیش بینی مطلق‌گرایانه است که به همه نمی‌شود تعمیم داد. شاید یکی از سِن بترسد و استعدادش را نتواند نمایش دهد اما در بسیاری از موارد احتمالا درست باشد.

 

چند نفر فکر می‌کنند استعداد دارند؟

در ماه‌های گذشته که اپلیکیشن ثبت‌نام برنامه «عصر جدید» معرفی شده است، بیش از سه هزار پانصد نفر ویدئوهای‌شان را برای شرکت در برنامه فرستاده اند. از میان این ویدئوهای زیاد که هیات داورانی اقلا ۲۰نفره آنها را به طور مجزا و مستقل می‌بینند و نظرات‌شان را به اشتراک می‌گذارند، در مرحله اولیه ۵۰ نفر فعلا انتخاب شدند و چند قسمتی را گروه با این افراد ضبط کرده است.

 

البته عوامل «عصر جدید» بر این باور هستند با پخش برنامه مردم متوجه می‌شوند با چه استعدادهایی می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و موج استقبال از برنامه به راه خواهد افتاد.

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

زبان انگلیسی نظام جدید یکی از دروس عمومی مشترک میان تمامی رشته ها است. از این درس که دارای ضریب 2 در کنکور است، 25 تست طرح می شود که از سوال 76 تا سوال 100 دفترچه شماره1 کنکور را به خود اختصاص می دهد. با توجه به فرصت محدود و ضرورت پاسخ گویی به سوالات سایر درس ها، فقط 20 دقیقه

برای جواب دادن به تست های زبان وقت دارید. یعنی فقط 48 ثانیه زمان دارید تا هر سوال را بخوانید، معنی آن را درک کنید و پاسخ صحیح را از میان گزینه های موجود انتخاب نمایید.

به طور کلی سوالات درس زبان به  بخش هایی نظیر درک مطلب با 8 تست، کلوز تست با 5 تست، گرامر با 4 تست و لغت با 8 تست دسته بندی می شود.

عده بسیاری از دانش آموزان که در کلاس های زبان خارج از مدرسه شرکت کرده اند و سطح زبان نظام جدید خوبی دارند، به اشتباه زبان کنکور را دست کم می گیرند و همین مساله ضربه شدیدی به تراز و رتبه آن ها می زند. چرا که زبان کنکور با آنچه در کلاس های غیر درسی می آموزید تفاوت دارد.

استاد مجتبی محمودی، مدرس زبان نظام جدید حرف آخر، طی 8 ماه پکیج کامل زبان انگلیسی برای کنکور را به شیوه ای نوین برای داوطلبین آماده سازی نموده است تا در کوتاه ترین زمان، تمامی مطالب مورد نیاز برای کسب درصد بالا در کنکور را در حافظه بلند مدت خود ثبت نمایید.

ویژگی های پکیج کامل زبان حرف آخر چیست؟

پکیج کامل زبان انگلیسی حرف آخر، مجموعه ای شامل تمامی مطالب کتاب های زبان دوره متوسطه، از ساده ترین و واضح ترین مطالب تا جزیی ترین نکات است که با شیوه تدریس خاص نیم کره راست مغز شما را وادار به یادگیری می نماید.

تمامی واژه های زبان نظام جدید کتاب که دانش آموزان به طور رایج به روخوانی و حفظ آن ها می پردازند و پس از مدت کوتاهی به فراموشی می سپرند، بعلاوه لعات مهم خرج از کتاب که بارها در کنکور سال های مختلف تکرار شده اند، به صورت انیمیشن و تصویر درآمده است.

به گونه ای که حدود 1200 لغت و معنی آن ها طی مدت 5 ساعت در حافظه بلند مدت شما ثبت خواهد شد و در روز کنکور یا هر زمان که با این کلمات مواجه شوید، نا خودآگاه تصویر و معنی آن را به یاد خواهید آورد.

سپس طی مدت فقط 22 ساعت، کل زبان کنکور شامل درک مطلب، کلوز تست و گرامر را توس انیمیشن و توضیحات استاد، به طور کامل خواهید آموخت.

پس از تدریس هر مطلب، تعداد زیادی سوال و تست توسط دو استاد مطرح و حل می شود تا برای یادگیری هر مبحث، تمرین کافی نیز داشته باشید. راز سرعت در یادگیری شما، استفاده از نقشه راه و الگوهایی است که در پکیج کامل زبان نظام جدید حرف آخر آموزش داده شده و با کمک آن ها قادر به حل تمامی سوالات در کسری از ثانیه خواهید شد.

با تهیه این بسته آموزشی زمان مطالعه زبان نظام جدید را پس انداز می کنید و فرصت بیشتری برای حل تست های متفاوت خواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

بدون شک خودرو یکی از وسایل بسیار پر کاربرد و مهم در نوروز است. و متاسفانه بر اثر بی دقتی های مکرر رانندگان سوانح جاده ای بسیار زیادی نیز رخ می دهد. اما اگر خودرو را با قطار جابجا کنیم و بجای خودروی شخصی با قطار سفر کنیم چه مزیت ها و معایبی دارد؟ فقط بهتر است به چند نکته قبل از تهیه و خرید بلیط قطار دقت کنید.

با وجود رواج یافتن پروازهای چارتر در ایران هنوز سفرهای زمینی محبوبیت زیادی در میان مردم دارد. حتی به جرئت می‌توان گفت این سفرها امروزه محبوبیت و رواج بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است و همچنین بیشتر از سفر با هواپیما مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا ارتباطات زمینی، جاده‌ها و وسایل نقلیه در سال‌های اخیر هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی بهبود چشم‌گیری داشته است. همچنین هزینه سفرهای زمینی بسیار پایین‌تر از سفرهای هوایی است و دلیل دیگر آنکه این نوع سفرها برای کسانی که ترس از پرواز و هواپیما دارند بسیار مناسب‌تر است.

سفرهای نوروزی با اتوبوس یا قطار؟

جدا از اینکه بازار اتوبوس‌ها و قطارهایی که روزانه در شهرهای ایران در حال رفت‌وآمد هستند و مسافران را جابه‌جا می‌کنند؛ بسیار داغ است، مسیرهای خارجی دیگری نیز بین ایران و کشورهای همسایه مانند ترکیه و ارمنستان وجود دارد.

سفر زمینی همانطور که از نامش پیداست شامل سفر با اتوبوس، سفر با قطار و همچنین سفر با سواری و وسیله نقلیه شخصی می‌شود. در ادامه راهنمای مختصری از سفر با اتوبوس و قطار خواهیم نوشت.

سفرهای نوروزی با اتوبوس یا قطار؟

 

انواع اتوبوس‌های مسافربری

اتوبوس‌های مسافربری به‌طور کلی به دو نوع اتوبوس‌های وی آی پی و اتوبوس‌های معمولی تقسیم می‌شوند. اتوبوس‌های وی آی پی اگرچه نسبت به اتوبوس های معمولی بلیط گران تری دارند اما از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های تختخواب شو و حتی برخی از آنها از اینترنت وای فای برخوردار می‌باشند که معمولا امکانات از این دست به صورت سمبل روی شیشه این اتوبوس‌ها نوشته شده است.

اتوبوس‌های وی آی پی بسیار تندرو تر از همتای معمولی خود هستند. در اتوبوس های VIP یک ردیف صندلی‌های تک نفره و یک ردیف صندلی‌های دو نفره وجود دارد و به‌طور کلی این اتوبوس‌ها می‌توانند مسافران کمتری را نسبت به اتوبوس‌های معمولی جا‌به‌جا کنند.

سفرهای نوروزی با اتوبوس یا قطار؟

اتوبوس‌های مسافربری برند‌های مختلفی دارند که هر کدام در قیمت و امکانات تفاوت‌های اندکی با هم دارند. وولو، بنز و اسکانیا را می‌توان چند نمونه از انواع اتوبوس‌های موجود در ایران دانست. با توجه به اینکه اتوبوس های بنز موجود در ایران قدیمی هستند و از امکانات و صندلی های چندان راحتی برخوردار نیستند، در زمان تهیه بلیط اتوبوس توصیه می کنیم ولوو و اسکانیا را در اولویت قرار دهید.

انواع قطارهای مسافربری

قطارها را نیز به‌طور کلی می‌توان دو دسته قطارهای لوکس و قطارهای معمولی تقسیم کرد. قطارها لوکس کوپه‌های ۴ نفره دارند و همانطور که از اسمشان پیداست امکانات بیشتری را نسبت به قطارهای معمولی ارائه می‌دهند. برای مثال کوپه‌های این نوع قطار از امکاناتی همچون بدنه عایق صدا و حرارت، شیشه‌های دو جداره، سیستم صوتی و تصویری مناسب، برق ۲۲۰ ولت و سیستم تهویه مطبوع هستند. در حالی که در قطارهای معمولی کوپه‌ها ۶ نفره هستند و پنجره‌ها به صورت کشویی باز و بسته می‌شوند.

اما در یک تقسیم‌بندی دیگر قطارهای مسافربری را می‌توان به دو نوع قطارهای کوپه‌ای و قطارهای تندرو که به‌شکل اتوبوسی هستند تقسیم کرد.

سفرهای نوروزی با اتوبوس یا قطار؟

قطارهای تندرو بسیار پر سرعت‌تر از قطارهای کوپه‌ای هستند. این قطارها همچنین ظرفیت بالاتری نسبت به قطارهای کوپه‌ای دارند. همگی از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری مناسب، شیشه‌های دو جداره و بدنه عایق حرارت بهره می‌برند همچنین معمولا این قطارها دارای یک قلاب بزرگ است که ضربه‌های ناشی از حرکت قطار را به حداقل می رساند.

اما جدا از این تقسیم‌بندی‌های کلی قطارها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای امکانات مخصوص خود هستند و همچنین بلیط‌شان قیمت متفاوتی دارد. البته لازم به ذکر است امکانات این قطارها تقریبا شبیه هم است و تفاوت‌های جزئی با هم دارند؛ مثلا در برخی از قطارها شام به صورت رایگان سرو می‌شود اما در برخی دیگر شما می‌توانید بلیط خود را همراه با پذیرایی انتخاب کنید و هزینه آن را پرداخت کنید. در همه قطارهای کوپه‌ای یکی از کوپه‌ها در اختیار مهماندار قرار می‌گیرد. پس در زمان خرید بلیط قطار همه جوانب و امکانات را در نظر گرفته و در صورت عدم آگاهی کافی حتما از مسئولان شرکت مسافربری مربوطه سوال کنید.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که سفرهای نوروزی با اتوبوس یا قطار و یا حتی با خودروی شخصی و هواپیما، به هر صورتی که قرار است انجام شود، مهمترین چیز این است که در عین لذت بردن از تعطیلات‌تان، ایمن سفر کنید؛ ما نیز سفر خوشی را برای شما آرزو می‌کنیم.

منبع: www.zcode.ir



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

 

برای جابجایی آسان و ایمن لپ تاپ، جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدن، حمل وسایل جانبی لپ تاپ مانند سیم شارژر، ماوس و... داشتن یک کیف لپ تاپ امری ضروری است. دلسی تولیدکننده‌ی کیف‌های لپ تاپ است که تنوع بالایی در محصولات خود دارد و علاوه‌بر کیف لپ تاپ، محصولات دیگری همچون چمدان، ساک مسافرتی، کوله پشتی، کیف بیزینسی، چمدان خلبانی، اکسسوریو کيف دوشی هم تولید می‌کند. کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon یک کیف ایده‌آل و مناسب برای جابجایی لپ تاپ است که در ادامه ویژگی‌ها و امکانات آن را بررسی می‌کنیم.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه ای

مشخصات سایز و مشخصات فنی کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای

سایز کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon متوسط است و لپ تاپی تا اندازه‌ی 15.6 اینچ را می‌توانید در آن بگذارید. ابعاد خارجی این کیف لپ تاپ 13.5×40×35 سانتی‌متر است و حجم خارجی معادل با 19 لیتر دارد.

رنگ قهوه‌ای این کیف لپ تاپ حس صمیمیت، امنیت، صداقت و راحتی ایجاد می‌کند. تعداد تبله‌ی کیف لپ تاپ دلسی مدل  Montholonسایز متوسط رنگ قهوه‌ای دو تبله‌ است و این کیف فقط 0.6 کیلوگرم وزن دارد. بدنه‌ی این کیف لپ تاپ از جنس پلی‌استر 600  deniersساخته شده است تا در برابر نفوذ آب و مایعات به داخل کیف مقاوم باشد. دلسی کیفیت این محصول خود را با گارانتی 2 ساله بین‌المللی تضمین کرده است.

در صورت تمایل به خرید کیف لپ تاپ دلسی مدل  Montholonسایز متوسط رنگ قهوه‌ای، شما می‌توانید آن را از ایران دلسی بصورت آنلاین خریده و محصول را بدون پرداخت هزینه‌ی ارسال، درب منزل تحویل بگیرید.

ویژگی‌ها و امکانات کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای

این کیف لپ تاپ دارای جدیدترین نوع قفل امنیتی، قفل TSA است. اگر با هواپیما سفر می‌کنید لازم است بدانید که وجود این قفل روی کیف، برای شما ضروری است چراکه کیف‌ها و چمدان‌های مجهز به این نوع قفل با یک کلید مشترک باز می‌شوند که این کلید را برخی ماموران امنیتی فرودگاه در دست دارند تا اگر نیاز به بازرسی کیف شما بود، بدون آسیب رسیدن به قفل یا کیف، بتوانند قفل را باز کنند. با دادن رمزی 3 رقمی می‌توانید کیف لپ تاپ خود را قفل کنید.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای را می‌توانید روی دسته‌ی چمدان‌های چرخ‌دار خود قرار دهید و هنگام مسافرت، کیف خود را هم با چمدان هم‌زمان حمل کنید.

برای جلوگیری از آشفتگی محتویات داخل کیف لپ تاپ، طراحی داخلی برای این کیف انجام شده است تا بتوانید وسایل خود را بصورت تفکیک شده در کیف بگذارید. کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای، یک کاور نگهدارنده و ضربه‌گیر هم دارد تا به لپ تاپ هیچ صدمه‌ای نرسد.

وزن بسیار کم این کیف لپ تاپ جابجایی آن را آسان‌تر کرده و محدودیت حمل وسایل شخصی را از بین می‌برد. همچنین این کیف لپ تاپ یک بند دوشی برای آویزان کردن کیف روی شانه‌ و حمل آن دارد.

خرید کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای، به دلیل دارا بودن وزن کم، طراحی داخلی، قفل امنیت، بند دوشی طبی و گارانتی 2 ساله به شما پیشنهاد می‌شود.

کیف‌های لپ تاپ دلسی Delsey

اندازه‌ی کیف لپ تاپ بسیار مهم است. کیف لپ تاپ نباید خیلی بزرگ‌تر از لپ تاپ باشد، چون در این صورت هنگام حرکت شما، لپ تاپ هم داخل کیف تکان خورده و آسیب می‌بیند. سایز کیف‌های لپ تاپ دلسی، استاندارد و مناسب طراحی شده‌اند و لایه‌های محافظتی اسفنجی به‌عنوان ضربه‌گیر دارند. از آن‌جاکه وزن لپ تاپ‌ها زیاد است نیاز است که کیف حمل آن‌ها سبک باشد تا باعث آسیب رسیدن به سلامتی و یا طاقت‌فرسا شدن حمل لپ تاپ نشود. به همین علت کیف‌های لپ تاپ دلسی، بسیار سبک و کم‌وزن ساخته شده‌اند.

افرادی که به دلایل مختلف سفرهای مکرر می‌روند، نیاز به چمدانی مقاوم و با کارایی بالا دارند. چنان‌چه شما نیز از این دسته افراد بوده و در پی خرید یک چمدان مناسب هستید، چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری یک انتخاب عالی است که می‌تواند به خوبی انتظارات شما را از یک چمدان ایده‌آل برآورده کند.

طراحی منحصر به فرد این محصول و استفاده از تکنولوژی روز در خط تولید آن، موجبات کیفیت و کارایی بیشتر را فراهم کرده و علاوه بر این برای آسودگی خیال مصرف‌کنندگان، دوام آن نیز در برابر عوامل آسیب‌زای بیرونی تضمین شده است.

چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری

مشخصات سایز و مشخصات فنی چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری

سایز کابین این مدل از چمدان‌های دلسی، ظرفیت 7 الی 10 کیلوگرم داشته و ابعاد خارجی آن 25 × 35 × 55 سانتی‌متر با حجم 48 لیتر است. این چمدان با ابعاد داخلی 25 × 35 × 51 برای حمل و نقل وسایل ضروری سفر کاملا مناسب است. قابل توجه است برای حمل آسان‌تر این چمدان چهار چرخ تعبیه شده که به وسیله دسته تلسکوپی قابلیت کشش چمدان را مهیا می‌کند.

چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری به خودی خود وزنی سبک معادل 2.9 کیلوگرم دارد و لذا در جاهایی که محدودیت بار وجود دارد، با وجود سبکی خود چمدان می‌توان بار بیشتری داخل چمدان گذاشت و مشکلی پیش نخواهد آمد. گفتنی است این محصول از جنس سافت تولید شده که در گروه چمدان‌های نرم قرار می‌گیرد و به صورت زیپی به سادگی بسته می‌شود. جنس بدنه چمدان از nylon 420*210 deniers بوده و با پوشش تفلون خاصیت ضد آب و ضد لک دارد.

امکانات چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری

قفل TSA از جمله جدیدترین تکنولوژی قفل چمدان است که ایمنی و سلامت چمدان را حین بازرسی حفظ می‌کند. چمدان دلسی مدل for once سایز کابین مجهز به این قفل بوده و لذا در تمام فرودگاه‌های بین المللی قابل استفاده است. قفل TSA این چمدان از نوع آویزی است که قابلیت رمز گذاری نیز دارد، البته پلیس اینترپل بدون نیاز به رمز نیز در هنگام ضرورت قادر به بازرسی این چمدان خواهد بود و در حین بازرسی هیچ‌ گونه آسیبی به قفل یا بدنه چمدان نخواهد رسید.

این چمدان به زیپ سکیورتک نیز مجهز است که توسط خود برند دلسی به ثبت رسیده و 41 برابر قدرت مندتر از سایر زیپ‌ های معمولی است. طراحی این زیپ به گونه‌ ای است که دو زیپه است و با این وجود چمدان را در برابر دستبرد کاملا ایمن می‌ک ند.

چمدان‌های دلسی

یکی از برترین برند های تولید کننده انواع چمدان، کوله پشتی، کیف، ساک مسافرتی، چمدان خلبانی ،اکسسوری و . . . برند دلسی است. این برند فرانسوی امروزه در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و این امر به علت کیفیت محصولات مدرنش است. چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری یک چمدان فوق العاده سبک، جادار، مقاوم و ایمن است که با 5 سال گارانتی اینترنشنال توسط فروشگاه ایران دلسی که نمایندگی دلسی در ایران است با خدمات استثنائی به فروش می‌ رسد.


 



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

دکوراسیون داخلی به سبک ایران ویژگی هایی از قبیل ایوان های رفیع، ستون های بلند، تزئینات گوناگون در عین سادگی، محاسبات مهندسی دقیق، فرم درست پوشش و رعایت پوشیدگی زنان و … را دارد. این سبک جایگاه ویژه ای در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی برای ایرانیان دارد. از جمله مهم ترین بخش های یک منزل مسکونی می توان به اتاق پذیرایی و نشیمن اشاره نمود. از این رو دکوراسیون پذیرایی و نشیمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که از این اتاق ها برای پذیرایی مهمان ها استفاده می گردد و اغلب برای مهمانان این دکوراسیون باید دلنشین باشد تا در محیط احساس خوبی به ایشان دست دهد. با توجه به این امر دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن باید کاملا تخصصی انجام شود تا راحتی و آسایش مهمانان را فراهم نماید. در این دکوراسیون باید به نکات مهمی توجه گردد.

سبک مدرن

در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک مدرن یکی از شایع‌ترین هاست که در آن تأکید بر روی سادگی است. استفاده از مبلمان و جزئیات کمتر و نیز استفاده از رنگ های گرم متعلق به درختان طبیعت به همراه غالب بودن رنگ سفید، از ویژگی های اصلی دکوراسیون داخلی مدرن است. البته این سبک شاخه های مختلف خود را پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش داده است و روند تکامل خود را طی می‌کند.

 سبک کلاسیک

این سبک در طراحی مبلمان تنوع زیادی ندارد و بیشتر از نقاشی های باستان و گچ بری استفاده می کند. رنگ های طلایی، قهوه ای و کرم رنگ های غالب در این سبک هستند که فضایی با حس و حال قدیمی را برای اعضای خانواده تداعی می کند. استفاده از المان های تاریخی خصوصیت بارز این سبک است. سبک کلاسیک از سبک های پرطرفدار در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.  

کلاسیک جدید

این سبک تلفیقی از سبک کلاسیک و سبک مدرن است که با آمیزش مؤلفه هایی از این دو سبک، به دست آمده است. در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک به جهت تأمین علایق سنتی و جدید، سبک محبوبی شناخته می شود.

سبک جنوب غربی

این سبک که از کشورهای بومی آمریکایی، اسپانیایی و نیومکزیکو نشأت می گیرد دارای رنگ های جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص است. استفاده از سقف های تخت و بلند با تیر چوبی و حیاط های گسترده از ویژگی های بارز ابن سبک است. در سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک جنوب غربی با رنگ های خاکستری، بافت های خشن، پارچه های رنگارنگ و اشیای دست ساز شناخته می شود.

سبک هنری و صنایع دستی

این سبک در قرن بیستم وارد دنیای طراحی دکوراسیون شده است. در این سبک از مواد ساده و ارگانیک و همچنین المان های هنری و صنایع دستی استفاده می شود. این سبک تحت تأثیر آثار فرانک لوید رایت و معماری ارگانیک ایجاد شده است.

سبک عربی

سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک را دارای ترکیب بندی ساده ای می داند که محیطی ساده و خنک را برای ساکنان منزل ایجاد می کند. این سبک متناسب با اقلیم گرمسیر و کویری طراحی شده است.

سبک معاصر

عنصر خط در این سبک نقش ویژه ای دارد و در آن، خط در سقف های بلند، تزئینات دیواری و … کاربرد دارد. در سبک معاصر، فضاهای خالی به اندازه فضاهای پوشیده شده از اشیاء، اهمیت دارد.   دکوراسیون-آشپزخانه-ایرانی-به-همراه-نورپردازی-خوب ایده های زیادی برای دکوراسین داخلی پذیرایی وجود دارد که در سبک شناسی دکوراسیون داخلی به آن ها اشاره می شود. در ادامه سعی می شود که چند ایده جذاب برایدکوراسیون داخلی پذیرایی خانه شما داده شود:

ترکیب رنگ موفق

به کمک ایجاد هارمونی بین رنگ های خنثی و رنگ های پر جنب و جوش، می توانیم به زیبایی دکوراسیون داخلی پذیرایی خود بیفزاییم. البته این کار بستگی به سلیقه و محیط زندگی ما دارد.

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در دکوراسیون داخلی پذیرایی، مورد علاقه بسیاری از افراد است چون احساس آرامش خوبی به انسان می دهد. البته در کنار آن باید حتماً از رنگ های متنوع در بالشتک های رنگی و رنگ های گرم هم استفاده کرد که نمای ما خشک و بی روح نباشد.

ایجاد پیچیدگی بصری

می توان در دیوارها از طرح هایی با پیچیدگی بصری استفاده کرد تا دیوارها به طور کاملاً یکنواخت نباشد و دکوراسیون شما متفاوت جلوه داده شود.

استفاده از سبک های مختلف دکوراسیون

در دکوراسیون داخلی پذیرایی می توان از سبک های متنوع کشورهای مختلف استفاده کرد. استفاده از  سبک مینیمالیست که مبلمانی مدرن و ترکیب رنگ های خنثی را استفاده می کند و یا سبک کلاسیک که بسیار پرطرفدار است، به شما  پیشنهاد می شود.  

بازسازی داخلی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دکوراسیون های شیک و لاکچری می توان با یک بازسازی داخلی فضای خانه را به بهترین شکل ممکن تغییر داد. مطابق اصول دکوراسیون، یک طراح به سهولت می تواند با بازسازی داخلی ساختمان، حداکثر استفاده را از فضای داخلی خانه به ارمغان آورد. از جمله مهم ترین نتایج بازسازی داخلی گسترش فضا و نو نوار شدن محیط ساختمان می گردد. در صورتی که از زمان ساخت خانه مدت زیادی گذشته باشد، مشکلات عدیده ای مرتبا رخ می دهد که نیاز به یک بازسازی داخلی اصولی دارد تا مجددا بروز نکنند. در این راستا با بازسازی داخلی علاوه بر تعمیرات لازمه تغییر دکوراسیون را نیز می توان اعمال کرد. چنانچه بازسازی داخلی با رعایت اصول انجام گیرد، نتایج شگرفی همچون: زیباسازی فضا، تعمیرات تخصصی و بهره گیری از فضاهای بلا استفاده را به ارمغان خواهد آورد.  

بازسازی داخلی تخصصی

از آن جایی که هر ساختمانی پس از گذشت زمان دچار فرسودگی می گردد لذا بهتر است بازسازی آن را فردی متخصص انجام دهد که با بازسازی برنامه ریزی شده منجر به دوام بیشتر ساختمان گردد. از این رو طراحان داخلی با استفاده از دانش نوین جهانی و تطبیق آن با معماری ساختمان های ایرانی، می توانند پس از بازسازی از نهایت فضا نیز در منزل استفاده کنند. لازم به ذکر است چنانچه بازسازی داخلی تخصصی صورت گیرد با هزینه مناسب کیفیت عالی را به ارمغان می آورد. در این راستا طراحان با استفاده از تجهیزات جدید مثل انواع لوازم ساختمانی متحرک یا سقف های کنافی و یا تیغه های آماده قادر به تغییر دکوراسیون منزل و همچنین ارائه جلوه جذاب به همراه دوام بالا هستند. دکوراسیون-اتاق-خواب-دخترانه-با-تم-صورتی-با-گل

دکوراسیون اتاق خواب هنری

برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری، در مرحله ی اول باید از پیشنهادات  دکوراتورها بهره مند شد، اما ما در اینجا به چندین مورد از نکات کاربردی جهت داشت اتاق خواب هنری اشاره می کنیم. برای جلوگیری از شلوغی اتاق، جهت ایجاد دکوراسیون اتاق خواب هنری، استفاده از سبدهای تزیینی و قفسه ها و طبقه های دیواری برای ذخیره سازی اشیا و عناصر مختلف می تواند گزینه ی مناسبی باشد. حتی از فضای زیر تخت نیز میتوان استفاده کرد تا از شلوغی های بیجا در اتاق خواب گریخت. برای این کار میتوانید با قراردادن سبدها و جعبه های درآن فضا، فضاهای ذخیره سازی جدید و مدرنی ایجاد کنید.  

نکاتی برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری:

  • اتاق خواب شما جلوه ای شخصیت شماست بنابراین باید دکور منحصر به فرد خودتان را برای ایجاد اتاق خواب هنری داشته باشید.
  • در دکوراسیون باید هماهنگ باشند. مثلاً بین بالش و روتختی و تابلوها و گل‌ها و دیگر اجزای اتاق هماهنگی وجود داشته باشند.
  • باید اتاق خواب تان مکان راحتی باشد، مثلاً برای تختخواب از لحاف خیلی راحت مثل لحاف پر قو استفاده کنید.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید قسمتی را کانون توجه ایجاد کنید. با استفاده از وسایل و دکوری‌های زیبا می توان کانون توجه اتاق را ایجاد کرد.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید به اندازه ها توجه داشت، به عنوان مثال برای چراغ‌خواب، اندازه‌ی تخت‌ را در نظر بگیرید.
  • داشتن یک منبع نور مناسب یکی از مهم ترین اصول داشتن اتاق خواب هنری است. بدین صورت که استفاده از چراغ‌خواب دیواری موجب صرفه جویی در فضا شده و دست طراح را باز تر می گذارد. که باید حتمایک لامپ پرنور در آن قرار دهید تا برای روشنایی اتاق تان دچار مشکل نشوید.
  • برای داشتن یک اتاق خواب هنری می توان از ترکیب رنگ ها استفاده کرد. برای اضافه کردن رنگ به اتاق از لوازم جانبی و کارهای هنری رنگی استفاده کنید.
  • به کف اتاق تان توجه ویژه ای داشته باشید.(برای این منظور می‌توان از یک فرش مناسب با رنگ مناسب استفاده کرد.)
  • باید به نحوی به اتاق تان حس گرمی بدهید. برای این منظور رنگ‌ های گرم و لامپ‌های ملایم و شمع می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  • با شکل های مختلف به وسایل اتاق جلوه ی ویژه ای بدهید
  • قوانین جدید طراحی برای اتق خورتان ایجاد کنید، با استفاده از وسایل مختلف برای کاربردهای جدید بهره مند شوید.به عنوان مثال از نردبان به عنوان قفسه‌ای برای مرتب کردن وسایل استفاده کنید.

 

تزئین-دیوار-اتاق-نوزاد-دختر-با-صندلی

 

چیدمان وسایل در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از مهم ترین تغییراتی که در اتاق‌ خواب ها بسیار مورد توجه است و بایستی که بسیار با دقت انجام شود  نحوه چیدمان وسایل است که بسیار اهمیت دارد. با توجه به اندازه ی اتاق خواب محل قرار گیری تخت خواب دارای اهمیت ویژه ‌ای است زیرا که محل قرار گیری تخت در آرامش شما و در هنگام خواب تأثیر بسزایی دارد. بیشتر دختر خانم ها دوست دارند تا تخت خواب در کنار پنجره قرار بگیرد تا علاوه بر استفاده از انرژی مثبت محیط بیرون از هوای بسیار دل انگیز نیز بهره برد. در قرار دادن تخت خواب هیچ‌ وقت تخت خواب را روبه روی در ورودی قرار ندهید زیرا باعث ایجاد حس عدم امنیت و بر هم زدن آرامش شما می شود.  

استفاده از رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از محبوب ترین رنگ های دخترانه رنگ صورتی است که این رنگ مورد توجه بسیاری از دختر خانم ها است ممکن است که استفاده از این رنگ در تمام دکوراسیون اتاق باعث دل زدگی شود از این رو بهتر است تا سایه روشنی از صورتی را با رنگ زرد یا سبز لیمویی و سایر رنگ‌ های روشن برای ایجاد نگاهی دخترانه ولی قوی ترکیب کنید. صورتی و نارنجی روشن معمولا ترکیب های مورد علاقه دختر خانم ‌ها است که همراه با مبلمانی سفید بی ‌نظیر می‌ شود و می ‌تواند به عنوان رنگ اتاق خواب دخترانه مناسبی در نظر گرفته شود. لایه‌ های متعدد صورتی برای یک ظاهر خاص می ‌تواند همزمان تسکین دهنده و نشاط بخش باشد.  

 استفاده از سبک های خاص در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

تزیین اتاق خواب یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده می توانید از شلف های دیواری استفاده کنید. شما می توانید که برای جلوه‌ دادن بسیار به اتاق خواب از سبک های متنوع و خاصی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده کنید  بیشتر افراد بر این باورند که برای طراحی دکوراسیون زیبا و کاربردی در فضای اتاق خواب باید که هزینه زیادی را متحمل شوند اما همیشه این طور نیست و برخی اوقات قرار دادن یک وسیله ساده و یا استفاده از یک رنگ ساده و خاص می تواند فضای اتاق خواب را متحول کند. می توان که از رو تختی‌هایی که با حرف اول اسم تزئین شده‌اند، قدیمی و کلاسیک‌اند برای زیبا کردن تخت و اتاق خواب استفاده کرد.  

استفاده از پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

با توجه به این که یکی از مهم ترین عناصر تزیینی در دکوراسیون داخلی پرده است و این که پرده  نقش موثری را در زیبایی و جذابیت دکوراسیون بخش های مختلف منزل دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پرده برای قسمت های مختلف منزل مخصوصا انتخاب پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بیشترین حساسیت را به خرج داد.                                                                    



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

کد بورسی چیست؟

 

 

 

برای خرید و فروش سهام در بورس به‌صورت آنلاین یا روش‌های دیگر مثل مراجعه حضوری، ابتدا باید کد بورسی یا کد سهامداری داشته باشید، درست مثل زمانی که می‌خواهید در بانک واریز و برداشت پول انجام دهید، به حساب بانکی نیاز دارید. کد بورسی شناسه‌ای است که از سه حرف اول نام خانوادگی شما و ۵ عدد تصادفی تشکیل می‌شود. برای مثال اگر نام خانوادگی شخصی “ثمری” باشد، کد معاملاتی آقای ثمری می‌تواند به‌صورت “ثمر۱۲۳۴۵” باشد. کد بورسی با نام کد سهامداری نیز شناخته می‌شود. کسی که دارای کدبورسی است می‌تواند از طریق نرم افزار معاملات آنلاین یا پنل معاملات اینترنتی، نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کند. نام دیگر معاملات آنلاین، معاملات برخط و نام دیگر معاملات اینترنتی، معاملات آفلاین است.

کد معاملاتی منحصربه‌فرد است و هر سرمایه گذار فقط می‌تواند یک کد بورس داشته باشد.

نکته: در شرایط خاصی کد بورسی تغییر می‌کند، مثل زمانی‌که شما تغییری در فامیلی خود ایجاد کنید.

 

 پس اگر قصد سرمایه گذاری در بورس دارید، دریافت کد بورسی اولین گام شما برای ورود به بازار بورس اوراق بهادار تلقی می شود.

برای ثبت نام اینترنتی در بورس می‌توانید از سامانه آگاه اکسپرس استفاده نمایید.

چگونه کد بورس بگیریم؟

کد بورسی یا کد سهامداری چیست؟ چگونه کد بورس دریافت کنیم؟هم‌اکنون این امکان وجود دارد تا علاقه‌مندان به بازار بورس از دو طریق در بورس ثبت نام کرده و کد بورسی دریافت کنند:

دریافت کد بورسی به صورت حضوری

ثبت نام اینترنتی در بورس و دریافت کد بورسی

1.      در روش اول می‌توانید به یکی از کارگزاری‌ها مراجعه نمایید و با ارائه مدارک لازم، درخواست خود را برای دریافت کد سهامداری اعلام نمایید. پس از تکمیل و امضای فرم‌های مربوطه، کارگزاری اطلاعات شما را به شرکت بورس و شرکت سپرده گذاری ارسال می‌کند تا برای شما کد بورسی صادر شود. در شرایط معمول، صدور کد بورسی حدود ۲ روز کاری (از زمان تحویل کامل مدارک و اطلاعات) زمان نیاز دارد.

 

2.      در روش دوم بدون مراجعه به کارگزاری می‌توانید برای دریافت کد بورسی، اینترنتی ثبت نام کنید. درحال حاضر تعداد اندکی از کارگزاری‌ها امکان کدگیری غیرحضوری را فراهم کرده‌اند. به عنوان مثال در کارگزاری آگاه با مراجعه به سایت آگاه اکسپرس می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شناسنامه ای، شغلی، تحصیلی و معرفی یک شماره حساب بانکی است. پس از آن برای احراز هویت و تطبیق مشخصات با مدارک شناسایی می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

 

§         احراز هویت غیر حضوری یا کدگیری در محل شما (در این روش نماینده‌ای از کارگزاری برای احراز هویت شما در محل کار یا درب منزل مراجعه خواهد کرد.)

§         احراز هویت از طریق مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت (در این روش می‌توانید به یکی از دفاتر منتخب پیشخوان که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

§         احراز هویت حضوری در شعب کارگزاری آگاه (در این روش می‌توانید به یکی از شعب کارگزاری آگاه که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

 

مدارک لازم برای ثبت نام بورس و دریافت کد بورسی

 هر فرد حقیقی می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر شناسنامه از صفحه اول و صفحه توضیحات

·         اصل و تصویر رو و پشت کارت ملی

·         مشخصات حساب بانکی (نام بانک، شماره حساب، شماره شبا، کد و نام شعبه، نوع حساب)

·         آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین بورس دارا بودن حداقل دیپلم و ۱۸ سال سن لازم است.)

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقیقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         تکمیل فرم قرارداد انجام معاملات اینترنتی

 

 سوال: کسانی که مدرک تحصیلی دیپلم ندارند، نمی‌توانند کد بورس دریافت کنند؟

-           پاسخ: کلیه افراد حقیقی می‌توانند کد معاملات بورسی (فرابورس) دریافت کنند. اما تنها افرادی می‌توانند معاملات آنلاین انجام دهند که حداقل دیپلم آن ها احراز شود. اگر فرد نتواند مدرک ارائه کند یا سن او کمتر از ۱۸ سال باشد، می‌تواند معاملات به‌صورت اینترنتی انجام دهد.

 

 هر فرد حقوقی (شرکت ها، موسسات، سازمان‌ها) می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی

·         آگهی کلیه تغییرات

·         اصل و تصویر اساسنامه

·         اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره

·         تکمیل فرم تعهدنامه

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         نامه درخواست دریافت کد بورسی خطاب به کارگزاری

·         معرفی نماینده جهت دریافت کد بورسی و انجام معاملات آنلاین

هزینه دریافت کد بورسی چقدر است؟

در حال حاضر دریافت کد بورس رایگان است. اما چنانچه احراز هویت شما از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت گیرد، مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان به‌عنوان کارمزد دفاتر پیشخوان (برای خدمات احراز هویت)، از شما دریافت خواهد شد.

 

جمع‌بندی:

کد بورسی اولین گام ورود به بورس است و می‌توانید به‌صورت حضوری یا غیرحضوری برای دریافت آن اقدام نمایید. به طور کلی دریافت کد بورسی رایگان است. با این شناسه می‌توانید معاملات بورسی و فرابورسی خود را به‌صورت آنلاین نیز انجام دهید.

 

منبع : bashgah.com



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

در این مقاله سعی‌ بر آن داریم که تمام محصولات و دی وی دی های ونوس را به صورت دقیق با ریز جزئیات به شما دانش آموزان و رتبه‌های برتر آینده معرفی‌ کنیم تا بتوانید با دیدی باز تر پکیج‌های آموزشی خود را سفارش دهید.

در ابتدا لازم به ذکر است که تمام دی وی دی های ونوس بر مبنای آخرین تکنولوژی روز دنیا تهیه و تولید شده است. با متدِ در پیش گرفتهٔ تدریس اساتیدِ خبره ما ، از هر دو نیم کره مغز دانش آموز به طور همزمان جهت آموزش و هک کردن مطالب در ذهن او استفاده شده است.

یکی‌ دیگر از ویژگی‌‌های مثبت این مجموعه های آموزشی ونوس کمک گیری از الگو‌های درسی‌ جهت کاهش دادن زمانِ یادگیری مطالب و افزایش ماندگاری مباحث در ذهنِ دانش آموز می‌باشد.

علاوه بر نکته ذکر شده ، در دی وی دی های ونوس با پوشش دادن هزاران سوالِ مختلف ، دانش آموز با همه نوع تیپ سوال آشنایی پیدا می‌کند و به نوعی میتواند دست طراحان کنکور را بخواند و دیگر از طرح شدن سوالاتی با ادبیات جدید هراسی نخواهد داشت!

معرفی دی وی دی های ونوس - دروس عمومی

1 – ادبیات فارسی ونوس (استاد جعفر سبحانی)

  1. ارائه متد جدید آموزشی برای یادگیری تمام واژگان ادبیات فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم به روش جذاب و ویژه
  2. کمک گیری از شهودی سازی مطالب با کمک تصویرسازی ذهنی در داستان ها و شخصیت شناسی های ادبیات فارسی
  3. استفاده همزمان از دو نیم کره مغز جهت یادگیری عمیق مطالب حفظی
  4. درگیر کردن همزمان ذهن،چشم و گوش به منظور افزایش ماندگاری لغات و املای کلمات فارسی در ذهن
  5. پوشش تمام و کمال تمام تست های کنکور سال های اخیر و بیان روش های تست زنی با مهارت های ویژه
  6. مطرح کردن سوالات تالیفی از سوی استاد سبحانی برای پوشش تمام مطالبی که امکان مطرح شدن در کنکور سراسری نظام جدید آموزشی را دارند.
  7. تثبیت معنی لغات ادبیات فارسی با کمک انیمیشن که در حافظه بلند مدت جای می گیرد.
  8. پوشش تمام مباحث قرابت معنایی کتب ادبیات فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم
  9. معرفی روش قفل گذاری جهت آموزش و یادگیری مباحث آرایه های ادبی دهم، یازدهم و دوازدهم
  10. آموزش به طور همزمان لغات املایی و معنی واژگان کتب فاسی دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت موازی جهت صرف جویی در وقت دانش آموزان

برای مشاهده تمامی پکیج های آموزشی ادبیات و زبان فارسی نظام جدید و نظام قدیم آموزشی موسسه توسط استاد سبحانی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه تدریس های استاد سبحانی در موسسه ونوس اینجا کلیک کنید.

2 – زبان انگلیسی ونوس (استاد شهاب اناری)

  1. یادگیری و پوشش تمام کلمات Vocabulary زبان دهم، یازدهم و دوازدهم با متد فوق العاده
  2. استفاده از سیستم یادگیری دو نیم کره مغز جهت به خاطر سپردن بیش از 1200 کلمه کنکور
  3. بررسی و تدریس تمام کلمات خارج از کتب درسی با سابقه مطرح شدن در کنکورهای اخیر
  4. آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی کنکور نظام جدید آموزشی در حدود 20 ساعت (20 حلقه آموزشی)
  5. یادگیری سیستم حل سریع سوالات زبان به صورت رگباری
  6. ارائه نقشه راه های قدرتمند جهت بیان مفاهیم اصلی و پایه ای درس زبان انگلیسی
  7. استفاده همزمان از دو نیم کره مغز جهت یادگیری عمیق مطالب حفظی
  8. کمک به حل سوالات Reading و درک مطلب بدون خواندن متن
  9. بررسی درس به درس و آموزش تمام مباخث برای تسلط بیشتر
  10. پوشش کل گرامر درس زبان با متدی ویژه با ماندگاری بالا در ذهن

برای مشاهده تمامی پکیج های آموزشی زبان انگلیسی نظام جدید و نظام قدیم آموزشی موسسه ونوس توسط استاد شهاب اناری اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه تدریس های استاد شهاب اناری در موسسه ونوس اینجا کلیک کنید.

 

 

3 – عربی ونوس (استاد مصطفی آزاده)

  1. پوشش بدون فراموشی تمام کلمات سخت و آسان درس عربی به سبک خاص استاد آزاده با ماندگاری بالا در ذهن
  2. یادگیری آسان عربی با ماندگاری بالا در ذهن به وسیله شهودی سازی مطالب
  3. تفهیم عمیق مطالب عربی کنکور با ارائه نقش راه های سودمند توسط استاد مصطفی آزاده
  4. یادآوری و مرور مطالب گفته شده جهت تفهیم بیشتر مباحث جدید
  5. ایجاد انگیزه در دانش آموزان با تدریس پرهیاهو و با شوق و ذوق استاد آزاده
  6. پوشش تمام مباحث دروس عربی دهم، یازدهم و دوازدهم 
  7. بیان و بررسی تشریحی تست های ترکیبی از مباحث مختلف
  8. رمز گذاری مطالب و بیان تمام تضاد های درس عربی
  9. استفاده همزمان از دو نیم کره مغز جهت یادگیری عمیق مطالب حفظی
  10. آموزش روش های تست زنی سریع برای حل سریع سوالات دشوارتر

برای مشاهده تمامی پکیج های آموزشی عربی نظام جدید و نظام قدیم آموزشی موسسه ونوس توسط استاد آزاده اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده نمونه تدریس های استاد آزاده در موسسه ونوس اینجا کلیک کنید.

4 – دین و زندگی ونوس (استاد سید هادی سرکشیک زاده)

  1. یادگیری کامل دین و زندگی کنکور(دهم،یازدهم،دوازدهم) با متد جدید آموزشی توسط استاد سرکشیک زاده
  2. ایجاد تسلط همه جانبه در روش مطالعه درس دین و زندگی در کمتر از 10 روز
  3. استفاده از روش تصویرسازی ذهنی جهت درک عمیق مطالب 
  4. آموزش سریع و بدون دردسر  تمام آیات و متن کتاب درسی بدون حفظ کردن
  5. ارائه روش حل تست ها به صورت مفهومی و گزینه به گزینه
  6. طرح سوالات متنوع تستی برای تسلط بیشتر دانش آموزان و آشنا شدن با تیپ سوالات
  7. یادگیری تمام دینی کنکور هر سه پایه تحصیلی با حدود 50 ساعت تدریس مفید استاد سرکشیک زاده
  8. استفاده همزمان از دو نیم کره مغز جهت یادگیری عمیق مطالب حفظی
  9. استفاده از سیستم جذاب رمز گذاری برای حفظ کردن قسمت های مورد نیاز(آیات، ابیات و اشعار، تیترها)
  10. مطابقت بالای 90 درصدی دین و زندگی کنکور 97 طبق سوالات پیش بینی شده استاد سرکشیک زاده

 

برای مشاهده ادامه متن به سایت سنجش مراجعه کنید ..!

 



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

امروزه انواع عسل طبیعی در بازار موجود میباشد که نام هایی نظیر عسل بابونه ، عسل جعفری ، عسل کنار ، عسل آویشن و گیاهان دیگر موجود میباشد که طبق تحقیقات خواص و ویژگی های خاص خودشان را دارند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم ، با بالامو همراه باشید :

عسل تک گیاه به زبان ساده چیست؟

زمانی که پوشش گیاهی غالب منطقه ای که کندو در آنجا قرار میگیرد از یک نوع گیاه باشد ، زنبوران عسل بیشتر از آن گیاه برای تهیه عسل استفاده می کنند ، که بستگی به نوع گیاهان خواص آنها نیز متفاوت می شود.

انواع عسل بابونه

عسل طبیعی بابونه

خواص عسل : برای التهاب مغز ، انواع ورم ها ، کاهش تب ، میگرن ، سردرد ، آرتروز ، کاهش حساسیت ، ضد درد ، کاهش دردهای دوران پریود ، ناراحتی های زنانه و یائسگی ، آلرژی ها ، فشار خون ، درد های استخوانی ، آرام بخش ، سوء هاضمه ، برطرف کننده ناراحتی های کبد ، ناراحتی های روده ، درد و ورم مثانه ، معده درد ، بی خوابی ، ناراحتی های ریه ، دفع کرم کدو در کودکان ، سرما خوردگی ، رماتیسم ، غلظت خون ، نفخ معده ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، تقویت مغز و حافظه ، ترشح شیر در خانم های شیرده ، زخم های دهان سودمند است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل آفتاب گردان

عسل طبیعی گردان

خواص عسل : مقوی ، انرژی زا و تقویت حافظه ، نرم کننده سینه ، برطرف کنند ناراحتی های حنجره ، صاف کردن صدا ، ناراحتی های ریوی ، برای تسکین سرفه و سرما خوردگی و برای خنثی کردن سم مفید است.

انواع عسل جعفری

عسل طبیعی جعفری

خواص عسل : مقوی ، انرژی زا و خواب آور ، تقویت مغز و حافظه ، کاهش نفخ ، مفید برای گرفتگی عروق ، قاعده آور ، اشتها آور ، برای ناراحتی های کبدی و طحال ، برای ناراحتی های روده مفید است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل آویشن

عسل طبیعی آویشن

خواص عسل : مقوی مغز و اعصاب و انرژی زا و تقویت حافظه ، برای کم خونی مفید است ، خواب آور ، تقویت کننده معده ، سودمند برای زخم های چشم و دردهای چشم ، برای خشونت سینه و حلق و حنجره ، مفید برای گرفتگی صدا،تقویت روده ، درد کلیه ، مثانه ، مجاری ادراری.

انواع عسل طبیعی سیاه دانه

انواع عسل

عسل طبیعی سیاه دانه

خواص عسل : مقوی مغز و اعصاب تقویت حافظه و خواب آور ، ازدیاد شیر ، مفید برای کلیه بیماری ها ، بادشکن ، قاعده آور ، سردرد ، رماتیسم ، مفید برای ضعف بدن ، رفع مسمومیت های خون ، کبد ، تهوع ، شکم درد ، یبوست ، تقویت زنان زائو ، برطرف کننده رطوبت های موجود در بدن ، اعتدال بخشیدن به اخلاط بدن ، مفید برای انواع قلنج ، ناراحتی های تنفسی ، درخشان کردن رنگ و رو ، مفید برای سنگ کلیه ، مثانه ، و درد های رحمی.

انواع عسل کنار

عسل طبیعی کنار

خواص عسل : مقوی و انرژی زا بوده و فعال کننده حافظه و رشد کودکان ، حرارت بدن را فرو می نشاند ، باز کننده گرفتگی های بدن ، کرم معده و روده را از بین می برد ، مفید برای گرم مزاجان ، برای ناراحتی ها و رخم روده و تب نافع است ، برای آبله و سرخجه و عطش و برای سستی اعضا ، تقویت مو ، جلوگیری از ریزش مو ، تقویت اعصاب و تحلیل ورم های گرم موثر و سودمند است ، در ادامه با بررسی انواع عسل طبیعی با ما باشید.

انواع عسل مرکبات

منبع : balamo



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

. میز پذیرایی (ترولی)

ترولی یا میز پذیرایی جزء دسته میز هایی است که در کنار کاربردی بودن، ظاهری دکوراتیو و لوکس داشته و می‌تواند بر جلوه فضای پذیرایی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

  • برند: صنایع چوب تشریفات
  • حدود قیمت: 490.000 تومان
  • جنس: MDF، صفحه اصلی CNC معرق و دستگیره برنزی
  • ابعاد: طول ۷۲ سانتی‌متر، عرض ۴۵ سانتی‌متر، ارتفاع ۷۲ سانتی‌متر
  • توضیحات: چرخ جلو قفل‌دار

 


2 . میز جلو مبلی

یکی از کاربردی‌ترین انواع میز حال حاضر مدل‌های میز جلو مبلی هستند که تنوع بسیار زیادی نیز در بازار دارند. میزهای مدرنی که با حفظ کیفیت و طراحی روز، مناسب استفاده در محیط‌های مختلف به لحاظ ابعادی هستند از اقبال ویژه‌ای برخوردارند.

  • برند: درینو
  • جنس: MDFتراکم بالای درجه یک
  • ابعاد: طول ۱۱۹ سانتی‌متر، عرض ۵۸ سانتی‌متر، ارتفاع ۳۷ سانتی‌متر
  • توضیحات: رنگ‌ها سفید و مشکی هایگلاس

 


فروشگاه اینترنتی شیک و تک
 
 

3. میز تاشو

یکی از مشکلاتی که این روزها بیشتر افراد با آن مواجه هستند کمبود فضا و تنوع محصولات موجود در بازار است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل استفاده از وسایل کم‌جا و تاشو است.

  • برند: فروشگاه اینترنتی شیک و تک
  • حدود قیمت: 892.000 تومان
  • جنس: چوب نراد روسی
  • ابعاد: قطر ۹۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۷۳ سانتی‌متر
  • توضیحات: امکان تا شدن از دو طرف، دارای سه کشو، جنس مقاوم در برابر رطوبت.

 

شادوود (سازنده ایده های چوبی و ژورنالی)

 
 

4. میز تلویزیون

یکی از انواع قدیمی میزها میز تلویزیون است که در سال‌های اخیر با تغییرات ظاهری تلویزیون‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. اخیرا میزهای تلویزیون با انواع رنگ و طرح‌های مدرن، سمت ‌و سوی بازار و سلیقه مخاطب را تغییر داده است.

  • برند: شادوود
  • حدود قیمت: 850.000 تومان
  • جنس: چوب و روکش چوب ملچ 

5. میز بیلیارد

میز بیلیارد با توجه به کاربردی که دارد از آن دسته میزهایی است که مناسب فضاهای خاص یا خانه‌های بزرگ و ویلایی است. مدل میزی که برای معرفی در این مطلب در نظر گرفته شده نسبت به نمونه‌های موجود در بازار کمتر دیده ‌شده است: میز بیلیارد طرح ماشین.

  • برند: صنایع چوبی بیلیارد سرخوشیان
  • جنس: چوب جنگلی با دوام بالا، کف سنگ اسلب بر
  • ابعاد: این میز در سه سایز ۷، ۸ و۹ فوت تولید می‌شود.
  • توضیحات: رنگ ماهوت به انتخاب مشتری و میز نیز قابل‌تبدیل به میز ناهارخوری است.

 

6. میز غذاخوری

از انواع پرکاربرد میزها، میز غذاخوری است که با تنوع زیادی در بازار موجود است، اما در این مطلب به معرفی نمونه‌ای متفاوت با حس و حال هنری و نوستالژیک خواهیم پرداخت: طرح پایه گلدانی با رنگ‌آمیزی خاص.

  • برند: کاج گالری
  • حدود قیمت: 3.300.000 تومان
  • جنس: چوب ضخیم رنگ‌آمیزی شده
  • توضیحات: امکان سفارشی‌سازی در این محصول فراهم است.

 

7. میز منحنی

شاید زمانی مبلمان با طرح‌های خمیده و قوس‌دار رویایی محسوب می‌شد، اما در حال حاضر انواعی از ورق‌های چوبی در بازار وجود دارند که قابل‌انعطاف بوده و محصولات متفاوتی از راه‌پله و نرده تا انواع میز با پیچ‌ و تاب‌های دل‌فریب را شامل می شود.

  • برند: فلکسی وود
  • جنس: ورق‌های چوبی قابل‌انعطاف ( کاملا طبیعی)

 


منبع : chidaneh


:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

امروزه با محدود شدن فضای خانه ها در نوع وسایل منزل تغییراتی بوجود آمده است تا شما بتوانید از حداکثر فضای منزل خود استفاده کنید. مبل تختخواب شو یکی از بهترین وسایل برای منازلی است که کوچک هستند و شما می توانید از این مدل مبل ها در درون اتاق خواب خود استفاده کنید.

کاناپه ها و مبل تختخواب شو از انواع مبلمان های مناسبی هستند که به دلیل قابلیت تغییر در شکل و فرم شان در محیط های کوچک بسیار کاربردی می باشند این مدل مبل ها دارای اهرمی هستند که اگر باز شوند می توانید از آن ها به عنوان یک تختخواب نرم استفاده کنید.

مدل مبلمان تختخواب شو

عکس های مدل مبل تختخواب شو برای منازل لوکس و کوچک

انواع متنوع مدل مبلمان و کاناپه های تختخواب شو یک نفره و دو نفره با جنس فومی و بادی و اسفنجی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود مدل مبل زیبا تختخواب شو را برای منزل خود خریداری کنید.

 مبمان تختخواب شو دو نفره مبلمان های زیبا دو نفره تختخواب شو مدل های مبل های تختخواب شو مدل مبل تختخواب شو یک نفره
قبل از خرید این مدل مبل ها باید به فضایی که می خواهید مبل را در آن قرار دهید توجه کنید بهتر است قبل از خرید مبل تختخواب شو آن را باز کنید و ابعاد مبل را با فضای مورد نظر خود بسنجید.

مبلمان های تختخواب شو با طراحی های بی نظیر مدل زیبا مبل تیره تختخواب شو مدل مبل تختخواب شو با طراحی متفاوت
قبل از خرید مبلمان های تختخواب شو حتما روی همه نقاط مبل بنشینید تا از راحت بودن و تعادل آن مطمئن شوید.
سطح رویی مبلمان های تختخواب شو باید از پوشش تشک و پارچه باشد تا موقع خواب شما به راحتی بتوانید از این مدل مبل به عنوان تخت خواب راحتی استفاده کنید.

مدل مبل با قابلیت تختخواب شدن مدل های مبل تختخواب شو مبل جدید تختخواب شو مدرن


:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

به گزارش "ورزش سه"، هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 5 ژانویه 2019 (15 دی ماه) و با دیدار تیم های امارات و بحرین آغاز خواهد شد که تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها با تیم های عراق، ویتنام و یمن در گروه D بازی ها قرار گرفت.


البته با 24 تیمی شدن جام ملت های آسیا برای اولین بار و راهیابی تیم های درجه 3 و حتی 4 قاره کهن به هفدهمین دوره این رقابت ها، مرحله گروهی برای تیم ملی فوتبال ایران به عنوان پرقدرت ترین تیم آسیایی حال حاضر چندان هم مورد توجه و با اهمیت نبود. بلکه بیشتر از تعیین همگروه های ایران، این مسیر راهیابی تا دیدار نهایی بازی ها بود که مورد توجه قرار داشت. مسیری که با کمترین چالش ممکن برای قهرمانی، هموارتر از همیشه است.


در دور گروهی ایران باید هرطور شده اجازه ندهد تیمی سرگروهی اش را به خطر بیاندازد چرا که در غیر این صورت بازی های حذفی ایران بسیار سخت تر از حالت سرگروهی خواهد بود. اما اگر شاگردان کی روش بتوانند همان طور که از آنها انتظار می رود عمل کنند و به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات شوند تا نیمه نهایی در مقابل رقیب سرشناس و بزرگی قرار نخواهند گرفت.


ایران اگر بتواند در پایان مرحله گروهی صدرنشین گروه D باشد، باید به مصاف تیم سوم یکی از گروه های B، E و F برود. سخت ترین رقیب ممکن در این حالت می تواند تیم ملی سوریه و یا عمان باشد، در حالی که اردن، لبنان، کره شمالی و ترکمنستان که همگی تیم های سطح پایینی محسوب می شوند هم می توانند رقیب احتمالی ایران در اولین دور حذفی جام ملت های آسیای 2019 شوند.


مسیر تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی هم چندان سخت نیست. در واقع قرار گرفتن در گروه D بازی ها بزرگترین شانس را در اختیار ملی پوشان کشورمان گذاشته که مجبور نباشند برای راهیابی به جمع 4 تیم برتر رقابت ها، حریف پرقدرتی را پیش روی خود ببینند. تایلند، بحرین یا چین می توانند رقیب ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی باشد و عبور از این مرحله ساده هم کار چندان سختی به نظر نمی رسد.


کار برای تیم ملی ایران تازه از مرحله نیمه نهایی آغاز خواهد شد. جایی که به احتمال زیاد باید به مصاف یکی از دو تیم ژاپن و استرالیا برود. تیم هایی که هرکدام به اندازه ملی پوشان کشورمان قدرتمند هستند و به همراه ایران از شانس یکسانی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند. در واقع عبور از نیمه نهایی برای شاگردان کی روش، دشوارترین پیچ جاده قهرمانی است و در صورتی که به سلامت از این مرحله هم عبور کند، فینال جام ملت های آسیای 2019 می تواند مصاف ایران با یکی از سه قدرت دیگر آسیایی یعنی کره جنوبی، امارات میزبان و عربستان سعودی باشد. تیم های پرقدرتی که البته شکست دادنشان به اندازه پیروز شدن بر استرالیا و ژاپن سخت نخواهد بود.


شاگردان کی روش پس از آشنایی با مسیر قهرمانی در جام ملت های آسیا و پشت سر گذاشتن جام جهانی در روسیه، 6 ماه فرصت خواهند داشت تا خود را برای پایان دادن به طلسم 43 ساله قهرمانی در آسیا آماده کنند. امید است فدراسیون فوتبال از همین حالا با اتخاذ تصمیمات درست و انجام تدابیر لازم، شرایط دستیابی به چهارمین قهرمانی آسیایی ایران را فراهم سازد تا پس از کسب رتبه اولی در رنکینگ آسیایی آن هم به مدت 4 سال، جام قهرمانی آسیا به تهران برگردد.

اگر قصد سفر به امارات و در واقع دیدن بازی های تیم ملی را دارید بر روی تور جام ملتهای 2019 کلیک کنید.

منبع : ورزش 3



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

پفک خانگی درست کنید

پفک خانگی درست کنید

پفک خانگی یکی از تنقلات که بسیاری حتی با مضر بودن آن یکی از پای ثابت های دورهمی افراد مختلف است  پفک خانگی هم مثل پفک های بیرون بسیار خوشمزه است و شما می توانید در منزل آن را درست کنید و کمی از مضرات آن شاید کم کنید با مواد اولیه که می دانید حداقل تازه و سالم است استفاده کنید. اما این دلیل نمی شود که پفک تهیه شده اصلا مضراتی ندارد نه و همانطور که در پشت بیسیاری از پفک های نوشته شده است خوردن آن برای افراد با سن کم بسیار مضر است و شما باید این نکته به یاد داشته باشید و حتی بزرگسالان هم باید از مصرف زیاد آن خودداری کنند و افرادی که چربی یا فشار خون بالا هم دارند می توانند این تنقلات برای آن ها مضر باشد. پس این موارد حتما رعایت کنید. در ادامه با طرز تهیه پفک خانگی آشنا می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

آشنایی با برخی غذا هایی که نباید دو بار گرم کنیم.

آشنایی با برخی غذا هایی که نباید دو بار گرم کنیم.

برای شما در این مطلب وب سایت نازشو نیز لیست از غذا هایی را که نباید آن ها را دو بار گرم کنیم را قرار دادیم این لیست شامل برخی از غذا ها می باشد ما در اینجا برای دلیل اینکه چرا نباید این غذا ها دو بار گرم شوند را هم باری مشا در این پست قرار دادیم که می توانید با مطالعه کردن آن دلیل این موضوع که چرا نباید آن ها را دو بار گرم کرد را فهمید. در ادامه این پست از شما لیست را مشاهده کنید. که شامل معرفی این مواد و هچنین توضیحی کوتاه و مفید درباره این که چرا این مواد در حرارت دوباره خطرناک می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

آش شلغم پرخاصیت در خانه تهیه کنید.

آش شلغم پرخاصیت در خانه تهیه کنید.

برای شما در این مطلب وب سایت نازشو یکی از آموزش های تهیه آش های بسیار پرخاصیت فصل های سرد سال را منتشر کردیم. آش شلغم مراحل زیادی برای تهیه ندارد و مثل سایر آش فقط باید اندازه مواد را درست استفاده کنید و بزارید خوب جا بی افتاد. برخی ها خیلی دوست دارند شلغم بخورند ولی نمی دونند چطوری از آن درون غذا های خود استفاده کنند. و در این فصل بی شک بهترین نوع استفاده از شلغم می تواند درست کردن آش آن باشد که در این مطلب به شما آموزش می دهیم چگونه این کار را انجام دهید تا انتهای این پست همراه ما باشید تا تمام نکات و موارد لازم برای تهیه این آش ار فرار گیرید. حتما مطلب را تا انتها بخوانید تا موردی را از دست ندهید که می تواند خیلی تاثیر گذار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد