نوشته شده توسط : الکس

از کجا لوازم آرایشی بخریم

لوازم آرایشی از آن دسته لوازمی است که تمامی خانم‌ها به آن احتیاج دارند و مدام مصرف می کنند. امروزه تنوع برندهای تولید کننده لوازم آرایشی خیلی بالا است و همین موضوع موجب شده تا سودجویان کالاهای تقلبی را وارد بازار کنند این لوازم بی کیفیت هستند و حتی می توانند موجب صدمه رساندن به زیبایی فرد شده و یا حساسیت هایی را ایجاد کنند.

در اینجا این سوال پیش می آید که لوازم آرایشی از کجا بخریم؟ قطعا ما برای این سوال جواب هایی مناسب داریم، امروزه فرهنگ خرید اینترنتی به خوبی در کشور جا افتاده و فروشگاه های زیادی به صورت اینترنتی اقدام به فروش لوازم آرایشی می کنند پس ما  در پاسخ به این سوال، شما خانم های عزیز را با فروشگاه ‌های مطرح  و فروشگاه معتبر شیک فام آشنا می کنیم که لوازم آرایشی اصل و با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رسانند و چه چیزی بهتر از این! با ما همراه باشید تا بهترین پاسخ برای سوال از کجا لوازم آرایشی بخریم را پیدا کنید.

 فروشگاه اینترنتی روبان

روبان یک فروشگاه اینترنتی مطمئن برای خرید لوازم آرایشی اصل از صدها برند معتبر  داخلی و خارجی است. تنوع لوازم آرایشی روبان بسیار زیاد است از این رو می توانید براساس نیاز، سلیقه و توان مالی به جستجو و مقایسه محصولات بپردازید.

خبر خوب این است که روبان در مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای برای محصولات مختلف خود در نظر می گیرد پس می توان در این روزها یک محصول اصل را با تخفیف ویژه خریداری کرد. امکان خرید اینترنتی در روبان برای تمامی افراد در هر گوشه ی کشور مهیا است و سفارش آسان و تحویل سریع کالا از خدمات خوب روبان است. جالب است بدانید شما با خرید بالای صد هزار تومان دیگر هزینه ای بابت پست پرداخت نخواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی یکی دیگر از جواب های مناسب برای سوال از کجا لوازم آرایشی بخریم است. در این فروشگاه طیف گسترده ای از لوازم آرایشی اصل و اورجینال به فروش می رسد. فرقی نمی کند کجای ایران ساکن هستید کالای مورد نظر خود را از خانومی سفارش دهید و در مدت زمان کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

امکان باز گرداندن کالا به هر دلیل پس از 7 روز برای مشتریان وجود دارد. فروشگاه خانومی تنها یک فروشگاه نیست بلکه برای خانم های عزیز امکان مشاوره تخصصی رایگان نیز وجود دارد.

 فروشگاه اینترنتی موتن رو

فروشگاه اینترنتی موتن رو پاسخ مناسبی برای سوال از کجا لوازم آرایشی بخریم؟ است. موتن رو به صورت تخصصی تنها در زمینه فروش اینترنتی انواع لوازم آرایشی و هم چنین محصولات پوست و بدن فعالیت دارد.

موتن رو دارای نیم قرن سابقه درخشان در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی می‌باشد، تمامی محصولات موجود در این سایت از بهترین برندهای لوازم آرایشی جمع آوری شده و تنوع محصول از انواع لوازم آرایش پوست، صورت، چشم، ناخن و... در مو تن رو به قدری بالا است که بی شک هر آنچه که نیاز دارید را خواهید یافت.

در شبکه اجتماعی وال، موتن رو جهت پاسخگویی به سوالات افراد در زمینه لوازم آرایشی فعالیت دارد و هم چنین با مجله اینترنتی موتن رو علاوه بر آشنایی با برندهای گوناگون لوازم آرایشی می‌توانید از مقالات تخصصی و آموزشی در این زمینه نیز برخوردار شوید.

  فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که در فروش اینترنتی محصولات گوناگونی از جمله انواع لوازم آرایشی فعالیت گسترده ای دارد. اگر نمی دانید که از کجا لوازم آرایشی بخریم؟ می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید و لوازم آرایشی مورد نظرتان را با کیفیتی اصل و قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری کنید. 

تمامی لوازم آرایشی درج شده در فروشگاه دیجی کالا همگی از برندهای معتبر دنیا بوده و کاملا با کیفیت هستند.

 فروشگاه اینترنتیشیک فام

لوازم آرایشی از کجا بخریم؟ شیک فام یکی از معتبرترین و امن ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که می توانید خرید انواع لوازم آرایشی اصل، ارزان، جدید و مارک‌دار را به صورت اینترنتی از طریق آن انجام دهید. قیمت محصولات شیک فام و اصالت آنها کاملا تضمین شده است و این یعنی فروش لوازم آرایشی اصل با بهترین قیمت. در شیک فام حجم وسیعی از انواع لوازم آرایشی از برندهای معتبر دنیا براساس کاربردهای گوناگون به صورت هوشمندانه ای در گروه و زیر گروه های مختلفی قرار داده شده است پس به هر آنچه که نیاز دارید به سرعت می توانید دسترسی پیدا کنید. 

با ورود به هر گروه تنوع بالایی از انواع لوازم آرایشی مورد نظرتان را به همراه تصویر و قیمت روز مشاهده می کنید تمامی قیمت ها کاملا اقتصادی و به روز شده هستند. با کلیک بر روی تصویر لوازم آرایشی دلخواه تان به ویژگی ها و مشخصات کامل آن دسترسی پیدا می کنید و بی شک با داشتن اطلاعات و شناخت کافی خریدی مناسب و هوشمندانه‌تری خواهید داشت.

در معتبر بودن سایت شیک فام و اصل بودن و کیفیت بالای لوازم آرایشی موجود در این فروشگاه آنلاین هیچ شکی نداشته باشید. شیک فام برای تضمین این موضوع امکان پرداخت در درب منزل را برای مشتریان و در صورت نارضایتی امکان بازگشت و عودت کالا نیز فراهم داده است.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

 

معرفی یکی از معتبر ترین وبسایت های خرید و فروش پرفکت مانی

 

امروزه و با پیشرفت قابل ملاحظه ای که ارزهای دیجیتال در جهان کرده اند به نظر میرسد که انسان باید بپذیرد که ارزهای دیجیتال آینده پولی آنها را خواهد ساخت و لاجرم باید به سمت خرید و فروش با ارزهای دیجیتال و از طریق اینترنت داشت. این پول های نامرئی مزیت های فراوانی دارند که باعث شده تا بسیاری از کارشناسان ظهور آنها را در بازار کالا و بورس خیلی نزدیک ببینند.

ما در صرافی آنلاین سام و تحت عنوان تجاری سام اکسچنجر با نگاه ویژه ای که به ارزهای دیجیتال داشته ایم فعالیت های خود را در ضمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنین خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال را با سرعت،دقت،اطمینان،اعتبار بالایی برای مشتریان خود مدیریت و برنامه ریزی می کرده ایم.

صرافی آنلاین سام اکسچنجر با ارائه بهترین خدمات در زمینه ارزهای دیجیتال به بهترین شکل در خدمت کاربران ایرانی بوده است و به یکی از محبوب ترین برندها در این زمینه تبدیل شده است. ابزار خرید و فروش ارز دیجیتال ما کاملا اتوماتیک و آنی بوده و هیچگونه دخالتی در آن نمی شود تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ،خدمات بدون کارمزد،امنیت خرید و فروش مواردی است که هر روز با بالاترین استانداردها در حال انجام است.

از جمله منحصربفردترین سیستم­های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانی است که ما در سام اکسچنجر از آنها برای انجام معاملات و انتقالات استفاده می کنیم.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که به دلیل سادگی و کارایی بالایی که دارد از محبوبیت خوبی در بین کاربران جهان برخوردار شده است. جالب است بدانید که تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات این شرکت محروم نکرده است و در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط بهخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

از مزیت های این سامانه این است که اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا  پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند کمک شایانی می کند، و در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد.

شما در سام اکسچنجر، می توانید با امنیت بالا و بدون هیچ مشکلی به خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی بپردازید.پیوستن به سام اکسچنجر کار سختی نیست و شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، در وب سایت سام اکسچنجر وارد شوید و با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا e-Voucher در حقیقت نوعی کارت شارژ پرفکت مانی است که به مبلغ مشخصی اعتبار داشته و پس از پایان اعتبار، دیگر قابلیت شارژ مجدد را ندارد. این کارت های شارژ توسط دارندگان حساب پرفکت مانی قابل ایجاد هستند اما برای کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند نیز قابلیت استفاده را دارند. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

بستر امن برای خرید و فروش پرفکت مانی

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانی به مشتریان ارائه می شود. ما در وبسایت سام اکسچنجر برای اینکه شما درگیر دردسرهای خرید وچر پرفکت مانیو پرفکت مانی بپردازیم نشوید با قیمت ارزان ووچر و پرفکت مانی ارائه می شود.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی ، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

نرم افزار منابع انسانی

واحد مدیریت منابع انسانی، از میان وظایف مختلف مدیریتی، مسئولیت کلیه فعالیت‌ها و خط مشی‌های مربوط به کارکنان سازمان را بر عهده دارد. از جمله وظایف این واحد جذب همکاران جدید، آموزش همکاران، ارزیابی عملکرد کارکنان و پاداش دادن به آنها و به طور خلاصه ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان می باشد.

برای انجام وظایف نام برده شده مانند کارگزینی (جذب همکاران جدید)، حضور و غیاب کارکنان، آموزش همکاران و ارزیابی عملکرد نرم افزار هایی در غالب نرم افزار منابع انسانی طراحی و پیاده سازی شده اند.

 

نرم افزار های مدیریت منابع انسانی

امروز مديریت پرسنل و تصميم‌گيري براي استخدام، آموزش، غيبت، مرخصي، ماموریت ، حقوق و دستمزد و... جزء مهم‌ترین منابع سازمانی و عامل تمایز از رقبا محسوب می‌شوند. این نرم افزار ها با هدف جمع‌آوري اطلاعات جامع و كامل پرسنل سازمان و انجام كليه امور مربوط به آنها در سازمان‌ها طراحي شده است.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی قرار است کمک کند تا سازمان، در افق زمانی بلند مدت، با کمترین هزینه، حداکثر کارایی را از کارکنان برای حرکت در راستای اهداف استراتژیک سازمان، کسب نماید.

 

چرا باید از نرم افزار های منابع انسانی استفاده کنیم؟

مدیریت منابع انسانی در یک سازمان با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود. با بزرگ تر شدن سازمان این چالش ها بیشتر و بیشتر می شود. اگر قصد دارید همه چیز را با توانایی خود مدیریت کنید، باید به نرم افزار منابع انسانی مورد نیاز خود توجه ویژه ای  داشته باشید.

 خوشبختانه امروزه گزینه‌های بیشماری برای ردیابی، خودکار سازی و بهینه سازی وظایف روزمره وجود دارد که به شما فرصت و زمان بیشتر برای تمرکز بر تلاش‌های استراتژیک را می‌دهد.

سامانه تحت وب مديريت منابع انسانی تمامي نيازمندي های سازمان را در حوزه منابع انسانی در بر گرفته و همچنين به منظور مكانيزه نمودن و بهبود كليه فرآيندهای كسب و كار در حوزه امور پرسنلی، مشتمل بر جذب و استخدام، صدور احكام و پرداخت حقوق و دستمزد،كارگزينی، حضور و غياب، و ارزشيابی كاركنان، آموزش و ... با استفاده از راه حل يكپارچه سازی، تمامي موارد نام برده را مديريت می کند.

 كه در نهايت منجر به كاهش هزينه های عملياتی و افزايش محسوس سرعت انجام فرآيندهای مديريت منابع انسانی و بهبود سطح خدمات سازمان را در پی خواهد داشت.

 

چه کسب و کار هایی نیاز به نرم افزار منابع انسانی دارند?

صرف نظر از اندازه سازمان ‌ها، همه کسب و کارها می‌توانند از نرم افزار منابع انسانی استفاده کرده و سود ببرند. جهت نظم دادن به مدیریت منابع انسانی که جز دارایی های ازشمند هر سازمانی است و همچنین منظم ساختن روال اداری برای شرکت های کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ، مهم است که از نرم افزار های یکپارچه منابع انسانی استفاده نمایند.

 در نهایت هنگامی که یک کسب‌وکار در حال رشد و توسعه است، نرم افزار منابع انسانی می‌تواند مدیریت کردن کارکنان را ساده‌ تر نماید و شما را بیش از پیش به اهداف و مقاصد استراتژیکتان نزدیک تر نماید.

 

برخی از مزایای استفاده از نرم افزار های مدیریت نیروی انسانی

  • یکپارچه سازی سامانه های مدیریت منابع انسانی در سطوح مختلف و همچنین تسریع و تسهیل در ارائه خدمات پرسنلی به کارکنان شاغل و بازنشسته
  • کاهش یا حذف عملیات دستی از مراحل جذب و استخدام پرسنل تا مرحله بازنشستگی
  • نظارت دقیق و کنترل عملکرد و وضعیت کارکنان در تمامی حوزه های پرسنلی اعم از حضورو غیاب،مرخصی و ماموریت ،ترفیعات و انتصابات، کارگزینی ،ارزشیابی، مدیریت عملکرد ،آموزش و رفاه و …
  • افزایش محسوس و منطقی سرعت و کیفیت انجام فرآیندهای مختلف منابع انسانی
  • کاهش محسوس و منطقی هزینه های پرداختی جاری منابع مختلف ( شامل: منابع انسانی، تجهیزات و دستگاههای مختلف، …) استفاده شده
  • مدیریت بر عملکرد پرسنل از زمان استخدام تا بازنشستگی
  • اجرای کارتابلی و مکانیزه کلیه فرایند ها ی حوزه منابع انسانی
  • کنترل هوشمند کلیه آئین نامه ها و بخشنامه های حوزه و ارائه آلارم ها و راهکارها به پرسنل
  • انجام دورکاری و ارائه خدمات الکترونیک
  • استفاده عملی از آخرین استانداردهای مدیریت منابع انسانی مانند نحوه آموزش، ارزیابی، اثربخشی، فرهنگ سازمانی و ...
  • ارائه گزارشات آنی و داشبورد نمودن آخرین وضعیت پرسنل توسط سیستم
  • برنامه ریزی و پیش بینی فعالیت های حوزه منابع انسانی برای سال های آتی (مانند صدور پیش حکم، برنامه آموزش، و...)
  • ایجاد بانکهای اطلاعاتی برای واحد های مختلف منابع انسانی و پرونده الکترونیکی برای هر پرسنل
  • ....

گروه مهندسی آی کن با ارائه ی خدمات متفاوت در حوزه ی مدیریت منابع انسانی و نرم افزار منابع انسانی گام مثبتی در جهت تامین نیاز های شما  به نحو شایسته ای برداشته است.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1398 | نظرات ()