نوشته شده توسط : الکس

درباره سام اصغری

حسام اصغری یا سام اصغری متولد 3 مارس 1994 یا (12 اسفند ماه 1372) در تهران به دنیا آمد. نام پدرش «مایک» و مادرش «فاطمه» است. او سه خواهر بزرگتر از خود دارد. سام متولد ایران است و در هشت سالگی با خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. سام اصغری در دوران مدرسه در کلاس‌های تئاتر شرکت می‌کرد و فوتبال هم بازی می‌کرد.

سام دانشجوی انصرافی در رشته بورس دانشگاه کالیفرنیا است. وی مدتی را در سالن‌های بدنسازی کار می‌کرد و بمرور خودش ورزشکار حرفه ای شد و پا به دنیای مد گذاشت و مدل شد. وی محبوبیت بسیاری بخاطر تیپ و ظاهرش دارد. سام در ویدئوهای معروف خوانندگان خارجی هم حضور داشته و سپس وارد دنیای بازیگری شد.

عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز 

یکی از اتفاقات زندگی سام اصغری شرکت در موزیک ویدئو بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی در سال 2016 است که بعد از این کلیپ تصاویر بیشتری از آنها دیده شد و بعد روزنامه های خارجی رابطه دوستی عمیق آنها را تایید کردند. رابطه این دو در سال 2017 جدی شد و سال 2021 نامزد و 9 ژوئن 2022 هم ازدواج کردند.

مراسم عروسی لاکچری آنها سوژه بسیاری از رسانه‌ها شده بود. مهمانان مراسم عروسی این دو سلنا گومز، مدونا، پاریس هیلتون، دوناتلا ورساچه، الساندرو دل پیرو و چند تن دیگر از دوستان بریتنی و سام بودند.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز در آگوست 2023 پس از اختلافات شدید، سوژه رسانه‌ها شدند و اعلام شد که مراحل طلاق خود را شروع کرده‌اند. این دو مدتی جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند.

 

منبع : asemooni



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

نمونه کار پارتیشن اداری

 

نمونه کار پارتیشن اداری می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر برای خرید این محصول تصمیم بگیرید. در واقع می‌توان گفت شما پس از مشاهده عکس پارتیشن اداری با ویژگی‌های ظاهری این محصول فوق‌العاده بیشتر آشنا می‌شوید و می‌توانید برای ساخت اتاق اضافه و همچنین جداسازی فضا از آن استفاده کنید.

اگر تصمیم دارید از یک پارتیشن اداری زیبا برای پارتیشن‌بندی محل کار یا خانه خود استفاده کنید، مطالعه این مطلب از مجموعه پارتیشن اداری ساوین دکور برای شما بسیار مفید خواهد بود

 

جدیدترین پارتیشن اداری ۱۴۰۳

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای افراد بسیاری پیش آید این است که جدیدترین مدل پارتیشن اداری کدامند؟

این پارتیشن‌ها چرا محبوب هستند و چگونه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد؟

خوشبختانه باید بگوییم که در هنگام طراحی جدیدترین پارتیشن اداری ۱۴۰۳ متخصصان نهایت دقت و توجه خود را به کار می‌گیرند تا پارتیشن‌هایی محبوب و فوق‌العاده را بسازند که هم از نظر کیفیت و هم جذابیت ظاهری نسبت به پارتیشن‌های قدیمی برتری داشته باشد.

مجموعه ساوین دکور مفتخر است که می‌تواند جدیدترین پارتیشن‌های بازار را به سرعت برای شما بسازد و در این قبال هزینه مناسبی دریافت کند.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1402 | نظرات ()